Rego-Bis: Jako specjaliści od Bałkanów będziemy rosnąć na Albanii i Czarnogórze

Biuro podróży Rego-Bis, specjalizujące się w organizowaniu wypoczynku i zwiedzania na Bałkanach, zaliczy mijający rok do rekordowych w swojej 30-letniej historii. Obsłuży 50,6 tysiąca klientów - o 44 procent więcej niż rok wcześniej i 50 procent więcej niż w roku 2019.

Publikacja: 07.12.2023 12:02

We wtorek prezentacji biura podróży mogli wysłuchać agenci turystyczni z Warszawy

We wtorek prezentacji biura podróży mogli wysłuchać agenci turystyczni z Warszawy

Foto: Filip Frydrykiewicz

Rego-Bis prowadzi właśnie serię spotkań ze sprzedawcami, podczas których omawia wyniki minionego sezonu i przybliża im ofertę i plany na nowy rok. Przedstawiciele firmy spotkali się już z agentami w Zielonej Górze, Warszawie i Radomiu. Dzisiaj są w Rzeszowie, przed nimi największa jeszcze prezentacja w Zabrzu (piątek).

W 2022 roku z Rego-Bisem wyjechało 35,2 tysiąca klientów, a w tym roku będzie to 50,6 tysiąca. To oznacza wzrost o 44 procent rok do roku i o 50 procent wobec rekordowego roku 2019 – wyjaśnia Estera Sobalkowska, odpowiedzialna w firmie za produkt.

Czytaj więcej

Jubileusz biura podróży Rego-Bis. 30 lat bałkańskich marzeń

Albania numer jeden, Turcja numer dwa

Najwięcej, bo 34,1 procent, klientów poleciało lub pojechało (biuro organizuje wyjazdy samolotowe i autokarowe) z Rego-Bisem do Albanii. Nieco mniej, 28,7 procent, skorzystało z wakacji w Turcji. Pozostałe kierunki według udziału w sprzedaży to Czarnogóra (12,7 procent), Macedonia (11,2 procent), Bułgaria (11,2 procent), Chorwacja (4,1 procent) i Cypr (1,7 procent).

Touroperator liczy na wzrost w kolejnym sezonie, przewiduje, że będzie to rozwój kilkunastoprocentowy. Planuje ostrożnie, bo widzi na rynku zaostrzającą się konkurencję. - Naszą mocną stroną są kraje bałkańskie, dlatego dodajemy miejsc w samolotach do Albanii i Czarnogóry. W wypadku Macedonii i Bułgarii zostawiamy stan z tego sezonu, a w Turcji wręcz zmniejszamy nasze zaangażowanie – wyjaśnia Sobalkowska.

Sto hoteli na wyłączność na polskim rynku

Na 2024 rok touroperator oferuje wyjazdy do 700 hoteli, z czego połowa to obiekty w pakietach czarterowych, a druga połowa do pakietowania dynamicznego. Jak podkreśla Sobalkowska, sto hoteli firma reprezentuje na polskim rynku jako wyłączny przedstawiciel. W dwunastu klienci spotkają polskich animatorów, przeszkolonych przez Rego-Bis i organizujących pod markami RegoMeli, RegoClub i Rego Meli Club zajęcia dzieciom i dorosłym.

Czytaj więcej

Rego-Bis: Zmieniamy proporcje – w tym roku Turcja przegoni Albanię

Biuro podróży zapowiada otwarcie w przyszłym roku nowych połączeń do Tirany z Krakowa, Zielonej Góry, Rzeszowa i z Radomia, a także do Macedonii Północnej i Czarnogóry z Radomia. W sumie z siedmiu miast będzie latać w przyszłym roku na 25 trasach. Współpracuje w tym zakresie z siedmioma liniami lotniczymi - LOT-em, Wizz Airem, Ryanairem Sun, Corendonem, Pegasusem, Bulgarianem, Air Montenegro i Air Albanią. Ten ostatni przewoźnik pojawi się w Polsce za sprawą Rego-Bisu pierwszy raz.

Nowością w ofercie Rego-Bisu będą też dodatkowe połączenia z Krakowa i Katowic (bloki miejsc) na Cypr Północny. Pierwsze samoloty zabiorą tam klientów biura podróży już 29 lutego.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polacy planują wakacje wcześniej i są gotowi za nie więcej zapłacić
Biura Podróży
Zmiana kierunków cen wakacji - tym razem Turcja w dół, a Grecja w górę
Biura Podróży
Rok w Polskiej Izbie Turystyki. Prezes Paweł Niewiadomski wymienia największe sukcesy
Biura Podróży
TUI: Chociaż sytaucja gospodarcza nie sprzyja, nasz plan na ten rok jest niezagrożony