Rego-Bis: Jako specjaliści od Bałkanów będziemy rosnąć na Albanii i Czarnogórze

Biuro podróży Rego-Bis, specjalizujące się w organizowaniu wypoczynku i zwiedzania na Bałkanach, zaliczy mijający rok do rekordowych w swojej 30-letniej historii. Obsłuży 50,6 tysiąca klientów - o 44 procent więcej niż rok wcześniej i 50 procent więcej niż w roku 2019.

Publikacja: 07.12.2023 12:02

We wtorek prezentacji biura podróży mogli wysłuchać agenci turystyczni z Warszawy

We wtorek prezentacji biura podróży mogli wysłuchać agenci turystyczni z Warszawy

Foto: Filip Frydrykiewicz

Rego-Bis prowadzi właśnie serię spotkań ze sprzedawcami, podczas których omawia wyniki minionego sezonu i przybliża im ofertę i plany na nowy rok. Przedstawiciele firmy spotkali się już z agentami w Zielonej Górze, Warszawie i Radomiu. Dzisiaj są w Rzeszowie, przed nimi największa jeszcze prezentacja w Zabrzu (piątek).

W 2022 roku z Rego-Bisem wyjechało 35,2 tysiąca klientów, a w tym roku będzie to 50,6 tysiąca. To oznacza wzrost o 44 procent rok do roku i o 50 procent wobec rekordowego roku 2019 – wyjaśnia Estera Sobalkowska, odpowiedzialna w firmie za produkt.

Czytaj więcej

Jubileusz biura podróży Rego-Bis. 30 lat bałkańskich marzeń

Albania numer jeden, Turcja numer dwa

Najwięcej, bo 34,1 procent, klientów poleciało lub pojechało (biuro organizuje wyjazdy samolotowe i autokarowe) z Rego-Bisem do Albanii. Nieco mniej, 28,7 procent, skorzystało z wakacji w Turcji. Pozostałe kierunki według udziału w sprzedaży to Czarnogóra (12,7 procent), Macedonia (11,2 procent), Bułgaria (11,2 procent), Chorwacja (4,1 procent) i Cypr (1,7 procent).

Touroperator liczy na wzrost w kolejnym sezonie, przewiduje, że będzie to rozwój kilkunastoprocentowy. Planuje ostrożnie, bo widzi na rynku zaostrzającą się konkurencję. - Naszą mocną stroną są kraje bałkańskie, dlatego dodajemy miejsc w samolotach do Albanii i Czarnogóry. W wypadku Macedonii i Bułgarii zostawiamy stan z tego sezonu, a w Turcji wręcz zmniejszamy nasze zaangażowanie – wyjaśnia Sobalkowska.

Sto hoteli na wyłączność na polskim rynku

Na 2024 rok touroperator oferuje wyjazdy do 700 hoteli, z czego połowa to obiekty w pakietach czarterowych, a druga połowa do pakietowania dynamicznego. Jak podkreśla Sobalkowska, sto hoteli firma reprezentuje na polskim rynku jako wyłączny przedstawiciel. W dwunastu klienci spotkają polskich animatorów, przeszkolonych przez Rego-Bis i organizujących pod markami RegoMeli, RegoClub i Rego Meli Club zajęcia dzieciom i dorosłym.

Czytaj więcej

Rego-Bis: Zmieniamy proporcje – w tym roku Turcja przegoni Albanię

Biuro podróży zapowiada otwarcie w przyszłym roku nowych połączeń do Tirany z Krakowa, Zielonej Góry, Rzeszowa i z Radomia, a także do Macedonii Północnej i Czarnogóry z Radomia. W sumie z siedmiu miast będzie latać w przyszłym roku na 25 trasach. Współpracuje w tym zakresie z siedmioma liniami lotniczymi - LOT-em, Wizz Airem, Ryanairem Sun, Corendonem, Pegasusem, Bulgarianem, Air Montenegro i Air Albanią. Ten ostatni przewoźnik pojawi się w Polsce za sprawą Rego-Bisu pierwszy raz.

Nowością w ofercie Rego-Bisu będą też dodatkowe połączenia z Krakowa i Katowic (bloki miejsc) na Cypr Północny. Pierwsze samoloty zabiorą tam klientów biura podróży już 29 lutego.

Rego-Bis prowadzi właśnie serię spotkań ze sprzedawcami, podczas których omawia wyniki minionego sezonu i przybliża im ofertę i plany na nowy rok. Przedstawiciele firmy spotkali się już z agentami w Zielonej Górze, Warszawie i Radomiu. Dzisiaj są w Rzeszowie, przed nimi największa jeszcze prezentacja w Zabrzu (piątek).

W 2022 roku z Rego-Bisem wyjechało 35,2 tysiąca klientów, a w tym roku będzie to 50,6 tysiąca. To oznacza wzrost o 44 procent rok do roku i o 50 procent wobec rekordowego roku 2019 – wyjaśnia Estera Sobalkowska, odpowiedzialna w firmie za produkt.

Pozostało 82% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"