Travelplanet.pl świętował 20 i 21 marca w Zakopanem sukces jaki odniósł w minionym roku. Podczas gali rozdawał nagrody swoim franczyzobiorcom. Statuetki dostali sprzedawcy najlepsi w kategorii „transakcja roku”, „odkrycie roku”, „ekspansja”, „sprzedaż wycieczek”, „średnia wartość rezerwacji”, „sprzedaż zagranicznych turoperatorów”, „dynamiczny rozwój”, „sprzedaż polis [ubezpieczeniowych]” czy „konwersja polis”.
Jak podaje w komunikacie, w uroczystości oprócz franczyzobiorców uczestniczyli partnerzy biznesowi agenta: firma ubezpieczeniowa AXA i biura podróży: JoinUP!, DER Tour Polska i Top Touristik Polska.
Czytaj więcej
Więcej turystów, wzrost kosztów wypoczynku dużo mniejszy od inflacji, niemal rekordowo dużo wczesnych rezerwacji i rekordowo mała sprzedaż last minute - to wnioski z „Raportu podróżnika”, przygotowanego przez Travelplanet.pl.
Mamy 100 salonów z wakacjami, ale chcemy więcej
Travelplanet.pl zakończył rok 2023 z liczbą 96 salonów sprzedaży w sieci, rozsianych w 77 miastach. Ale już 15 marca firma otworzyła 100. salon. W sumie od początku zeszłego roku przyłączyła około 20 nowych biur franczyzowych.
Jak deklaruje prezes Radosław Damasiewicz, w tym roku jego firma zamierza kontynuować ekspansję. Damasiewicz nie chce jednak deklarować, ile nowych salonów otworzy. – Są jeszcze na mapie Polski białe plamy – mówi.