Kiwi.com wprowadza możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na stronę internetową linii lotniczej, stara się przejrzyściej prezentować ceny za przelot i zmieniło model działania jako internetowego biura podróży (OTA) – informuje firma w komunikacie.
Czytaj więcej
Zdaniem pasażerów najlepszy catering mają przewoźnicy lotniczy z Bliskiego Wschodu - wynika z badania MoneySuperMarket. W zestawieniu uwzględniającym 98 linii lotniczych polski LOT zajął 87. miejsce.
Usługa Kiwi.com Guarantee przewiduje, że jeśli klient dopłaci będzie mógł zarezerwować lot, który zastąpi mu lot odwołany lub dostanie zwrot pieniędzy w formie kredytu na zakup kolejnych biletów. „Dzięki temu nie będą musieli [klienci] wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika” - czytamy w informacji.
Dzięki Kiwi.com Guarantee klient nie będzie musiał się sam odprawiać na lot, zrobi to za niego automatycznie platforma.
Kiwi.com: Nie wystarczy sprzedać bilet lotniczy
- Klienci chcą mieć możliwość znalezienia najlepszych lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy w razie odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy i dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane – wyjaśnia cytowany w komunikacie współzałożyciel i prezes Kiwi.com Oliver Dlouhý, wyjaśniając dlaczego zwykły pośrednik w sprzedaży biletów wychodzi ze swojej dotychczasowej roli i oferuje dodatkowe usługi.