Popularna wyszukiwarka biletów lotniczych sama odprawi klienta na samolot

Brak przejrzystości co do ceny przelotu, trudności z odprawieniem się, brak informacji co robić w razie opóźnienia lu odwołania lotu? Na te kwestie próbuje znaleźć rozwiązanie Kiwi.com. Platforma właśnie wprowadziła pakiet nowych usług .

Publikacja: 14.08.2024 10:13

Popularna wyszukiwarka biletów lotniczych sama odprawi klienta na samolot

Foto: Adobe Stock

Kiwi.com wprowadza możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na stronę internetową linii lotniczej, stara się przejrzyściej prezentować ceny za przelot i zmieniło model działania jako internetowego biura podróży (OTA) – informuje firma w komunikacie.

Czytaj więcej

Która linia lotnicza serwuje najsmaczniejsze posiłki? Polski LOT w pierwszej setce

Usługa Kiwi.com Guarantee przewiduje, że jeśli klient dopłaci będzie mógł zarezerwować lot, który zastąpi mu lot odwołany lub dostanie zwrot pieniędzy w formie kredytu na zakup kolejnych biletów. „Dzięki temu nie będą musieli [klienci] wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika” - czytamy w informacji.

Dzięki Kiwi.com Guarantee klient nie będzie musiał się sam odprawiać na lot, zrobi to za niego automatycznie platforma.

Kiwi.com: Nie wystarczy sprzedać bilet lotniczy

- Klienci chcą mieć możliwość znalezienia najlepszych lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy w razie odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy i dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane – wyjaśnia cytowany w komunikacie współzałożyciel i prezes Kiwi.com Oliver Dlouhý, wyjaśniając dlaczego zwykły pośrednik w sprzedaży biletów wychodzi ze swojej dotychczasowej roli i oferuje dodatkowe usługi.

Możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na strony linii lotniczych i usługa Kiwi.com Guarantee będą początkowo dostępne tylko na najważniejszych dla pośrednika rynkach w Europie Środkowej, takich jak Czechy, Węgry, Polska, Rumunia i Słowacja.

Kiwi.com wprowadza możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na stronę internetową linii lotniczej, stara się przejrzyściej prezentować ceny za przelot i zmieniło model działania jako internetowego biura podróży (OTA) – informuje firma w komunikacie.

Usługa Kiwi.com Guarantee przewiduje, że jeśli klient dopłaci będzie mógł zarezerwować lot, który zastąpi mu lot odwołany lub dostanie zwrot pieniędzy w formie kredytu na zakup kolejnych biletów. „Dzięki temu nie będą musieli [klienci] wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika” - czytamy w informacji.

Biura Podróży
Itaka: Tylu ofert dla narciarzy, dawno nie było. Od Austrii, przez Gruzję, po Japonię
Biura Podróży
Grecos uzyskał nową gwarancję. Zmienił ubezpieczyciela
Biura Podróży
TUI do Ankary: Przywieziemy wam jeszcze więcej turystów
Biura Podróży
Ceny wakacji 2025 pod lupą Traveldaty. Niektóre kierunki dużo tańsze
Biura Podróży
Bilans upadłego biura podróży – 350 tysięcy poszkodowanych, miliard euro długu
Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej