Popularna wyszukiwarka biletów lotniczych sama odprawi klienta na samolot

Brak przejrzystości co do ceny przelotu, trudności z odprawieniem się, brak informacji co robić w razie opóźnienia lu odwołania lotu? Na te kwestie próbuje znaleźć rozwiązanie Kiwi.com. Platforma właśnie wprowadziła pakiet nowych usług .

Publikacja: 14.08.2024 10:13

Popularna wyszukiwarka biletów lotniczych sama odprawi klienta na samolot

Samolot

Foto: Adobe Stock

Kiwi.com wprowadza możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na stronę internetową linii lotniczej, stara się przejrzyściej prezentować ceny za przelot i zmieniło model działania jako internetowego biura podróży (OTA) – informuje firma w komunikacie.

Czytaj więcej

Która linia lotnicza serwuje najsmaczniejsze posiłki? Polski LOT w pierwszej setce

Usługa Kiwi.com Guarantee przewiduje, że jeśli klient dopłaci będzie mógł zarezerwować lot, który zastąpi mu lot odwołany lub dostanie zwrot pieniędzy w formie kredytu na zakup kolejnych biletów. „Dzięki temu nie będą musieli [klienci] wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika” - czytamy w informacji.

Dzięki Kiwi.com Guarantee klient nie będzie musiał się sam odprawiać na lot, zrobi to za niego automatycznie platforma.

Kiwi.com: Nie wystarczy sprzedać bilet lotniczy

- Klienci chcą mieć możliwość znalezienia najlepszych lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy w razie odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy i dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane – wyjaśnia cytowany w komunikacie współzałożyciel i prezes Kiwi.com Oliver Dlouhý, wyjaśniając dlaczego zwykły pośrednik w sprzedaży biletów wychodzi ze swojej dotychczasowej roli i oferuje dodatkowe usługi.

Możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na strony linii lotniczych i usługa Kiwi.com Guarantee będą początkowo dostępne tylko na najważniejszych dla pośrednika rynkach w Europie Środkowej, takich jak Czechy, Węgry, Polska, Rumunia i Słowacja.

Kiwi.com wprowadza możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na stronę internetową linii lotniczej, stara się przejrzyściej prezentować ceny za przelot i zmieniło model działania jako internetowego biura podróży (OTA) – informuje firma w komunikacie.

Usługa Kiwi.com Guarantee przewiduje, że jeśli klient dopłaci będzie mógł zarezerwować lot, który zastąpi mu lot odwołany lub dostanie zwrot pieniędzy w formie kredytu na zakup kolejnych biletów. „Dzięki temu nie będą musieli [klienci] wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika” - czytamy w informacji.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej