Reklama

Popularna wyszukiwarka biletów lotniczych sama odprawi klienta na samolot

Brak przejrzystości co do ceny przelotu, trudności z odprawieniem się, brak informacji co robić w razie opóźnienia lu odwołania lotu? Na te kwestie próbuje znaleźć rozwiązanie Kiwi.com. Platforma właśnie wprowadziła pakiet nowych usług .

Publikacja: 14.08.2024 10:13

Popularna wyszukiwarka biletów lotniczych sama odprawi klienta na samolot

Samolot

Foto: Adobe Stock

Kiwi.com wprowadza możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na stronę internetową linii lotniczej, stara się przejrzyściej prezentować ceny za przelot i zmieniło model działania jako internetowego biura podróży (OTA) – informuje firma w komunikacie.

Czytaj więcej

Która linia lotnicza serwuje najsmaczniejsze posiłki? Polski LOT w pierwszej setce

Usługa Kiwi.com Guarantee przewiduje, że jeśli klient dopłaci będzie mógł zarezerwować lot, który zastąpi mu lot odwołany lub dostanie zwrot pieniędzy w formie kredytu na zakup kolejnych biletów. „Dzięki temu nie będą musieli [klienci] wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika” - czytamy w informacji.

Dzięki Kiwi.com Guarantee klient nie będzie musiał się sam odprawiać na lot, zrobi to za niego automatycznie platforma.

Kiwi.com: Nie wystarczy sprzedać bilet lotniczy

- Klienci chcą mieć możliwość znalezienia najlepszych lotów w jednym miejscu, z przejrzystymi cenami i bez ukrytych opłat, a także mieć pewność, że ich problemy w razie odwołania lotów, zwrotów kosztów, procesu odprawy i dostępności obsługi klienta będą kompleksowo rozwiązane – wyjaśnia cytowany w komunikacie współzałożyciel i prezes Kiwi.com Oliver Dlouhý, wyjaśniając dlaczego zwykły pośrednik w sprzedaży biletów wychodzi ze swojej dotychczasowej roli i oferuje dodatkowe usługi.

Reklama
Reklama

Możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na strony linii lotniczych i usługa Kiwi.com Guarantee będą początkowo dostępne tylko na najważniejszych dla pośrednika rynkach w Europie Środkowej, takich jak Czechy, Węgry, Polska, Rumunia i Słowacja.

Kiwi.com wprowadza możliwość przekierowania użytkownika bezpośrednio na stronę internetową linii lotniczej, stara się przejrzyściej prezentować ceny za przelot i zmieniło model działania jako internetowego biura podróży (OTA) – informuje firma w komunikacie.

Usługa Kiwi.com Guarantee przewiduje, że jeśli klient dopłaci będzie mógł zarezerwować lot, który zastąpi mu lot odwołany lub dostanie zwrot pieniędzy w formie kredytu na zakup kolejnych biletów. „Dzięki temu nie będą musieli [klienci] wypełniać długich wniosków o zwrot kosztów i czekać na ich uzyskanie od przewoźnika” - czytamy w informacji.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biura Podróży
Ważny wyrok TSUE. Turyście należy się zwrot całych kosztów wycieczki od biura podróży
Biura Podróży
Coral Travel nagrodził najlepszych sprzedawców. W tym roku osiągnie milion klientów
Biura Podróży
Enter Air będzie woził klientów ETI. „Przełamujemy monopol przewoźników egipskich”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biura Podróży
Join UP! zwiększa gwarancję ubezpieczeniową. „Solidna podstawa do dalszej ekspansji”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama