Niemiecki TUI: W tym sezonie sprzedajemy więcej tańszych hoteli

Szersza oferta, także w niższym segmencie cenowym, to pomysł TUI Deutschland na sukces w kolejnym sezonie letnim. Firma uzupełniła ofertę o 400 tysięcy miejsc, głównie na wakacje w Turcji, Grecji, na Wyspach Kanaryjskich, w Egipcie i Dubaju.

Publikacja: 28.12.2024 07:35

Więcej tańszych wycieczek w ofercie to odpowiedź biura podróży TUI Deutschland na zwiększone zainter

Więcej tańszych wycieczek w ofercie to odpowiedź biura podróży TUI Deutschland na zwiększone zainteresowanie wyjazdami

Foto: Filip Frydrykiewicz

TUI Deutschland zaprezentował na konferencji w Berlinie plany na przyszły rok. Prezes Benjamin Jacobi zapowiedział, że jego firma będzie oferować więcej miejsc w hotelach niż dotychczas. I nie chodzi tu wyłącznie o pokoje w hotelach własnych, ale też w obcych, niedrogich obiektach – relacjonuje biuro podróży w komunikacie z tego wydarzenia.

– Nasi goście skorzystają z 400 tysięcy dodatkowych możliwości wakacyjnych w najpopularniejszych kierunkach, zwłaszcza w Turcji, Grecji, na Wyspach Kanaryjskich, Egipcie i Dubaju – wymienia prezes, cytowany w informacji.

Czytaj więcej

TUI: Klienci chętniej wracają do agenta turystycznego niż do naszej strony w internecie

Jak dodaje, dodatkowe miejsca są już dostępne, ale touroperator prowadzi jeszcze rozmowy z hotelarzami o dodatkowych miejscach i nowych konceptach na najbliższy sezon. Relacje z nimi są bardzo istotne, szczególnie w kontekście ogłoszenia w czerwcu upadłości potężnego konkurenta TUI, biura podróży FTI. To wydarzenie, jak mówi dyrektor handlowy TUI Deutschland Stefan Baumert, pozwala stworzyć atrakcyjniejszą, bardziej innowacyjną i zrównoważoną ofertę hoteli.

Egipt, Wyspy Kanaryjskie i Turcja – najchętniej wybierane kierunki

Prezentacja była też okazją do pierwszego podsumowania wyników sprzedaży sezonu zimowego. Klienci kupują głównie wyjazdy do ciepłych krajów – przede wszystkim do Egiptu i na Wyspy Kanaryjskie. Coraz więcej osób decyduje się też na podróż w tym okresie na Riwierę Turecką, która zanotowała wzrosty sprzedaży o 30 procent i w rankingu popularności zajmuje już trzecie miejsce za Hurghadą i Fuerteventurą.

Dobrze sprzedają się też dalekie kraje – głównie Tajlandia i Indonezja, ale też Wietnam, który notuje trzykrotny wzrost liczby rezerwacji.

Niemcy chętnie planują wyjazdy na kolejne lato, co bardzo wyraźnie się zaznacza w przedsprzedaży. Co ciekawe, jeszcze nigdy tak wielu ludzi nie zdecydowało się na zakup wycieczki zaraz po powrocie z wakacji.

Wśród najpopularniejszych kierunków letnich są Turcja, Grecja i Majorka. W wypadku tego pierwszego kraju plany zakładają wysłanie tam ponad miliona klientów w przyszłym sezonie letnim – biuro zaplanowało ponad 1600 połączeń do Antalyi, Dalamanu, Bodrumu i Izmiru.

Milion osób ma też wyjechać z TUI Detschland do Grecji. W wypadku tego kierunku więcej miejsc w hotelach organizator zapewnił na Rodos, Korfu i Zakintos.

Majorka staje się kierunkiem wybieranym przez miłośników sportu, a to sprawia, że popyt na nią rośnie także poza szczytem sezonu. Z ponad 220 tysiącami miejsc i 88 lotami tygodniowo, wyspa jest liderem w rozkładzie lotów TUI.

Czytaj więcej

TUI poprawił w 2024 roku wyniki finansowe. Na nowy rok zapowiada jeszcze lepsze

W segmencie dalekich krajów niekwestionowanym liderem są Stany Zjednoczone. Najpopularniejsze kierunki to Floryda, Nowy Jork i Hawaje. Powodzeniem cieszą się wycieczki kamperami, w tym 16-dniowa trasa koncertowa „Sound of the southern states”, która prowadzi z Atlanty przez Nashville, Memphis, Nowy Orlean i Charleston, czyli miejscach związanych z historią jazzu, bluesa i country.

W ofercie z dojazdem własnym niemieccy klienci najchętniej wybierają Włochy, Niemcy, Austrię i Polskę, a wschodzącą gwiazdą jest Francja.

W ramach wczesnej rezerwacji można zaoszczędzić do 40 procent, a najlepsze ceny są zazwyczaj do końca lutego.

Dynamiczne pakietowanie wycieczek i szkolenie młodych kadr

TUI rozwija się dzięki pakietom dynamicznym tworzonym na bazie siatki połączeń takich linii lotniczych jak Ryanair i British Airways – przekonuje firma w komunikacie. – Nasi klienci korzystają z jeszcze większej elastyczności i atrakcyjnych cen lotów. Bezpośrednie podłączenie do systemu możliwości kupowania biletów linii lotniczych daje możliwość tworzenia wielu dynamicznych wycieczek zorganizowanych – zachwala Baumert.

Motorem wzrostu pozostają własne marki hotelowe, a co trzeci urlopowicz wybiera hotel TUI nad Morzem Śródziemnym. Grupa jest, jak sama twierdzi, największym hotelarzem w segmencie obiektów turystycznych w Europie, a w perspektywie średnioterminowej zamierza zwiększyć liczbę obiektów na całym świecie do 600.

TUI chwali się też, że inwestuje w szkolenia pracowników – w tym roku więcej stażystów niż kiedykolwiek rozpocznie karierę w firmie. Biuro uruchomiło „Akademię młodych gwiazd”, program rozwoju talentów dla przyszłych menedżerów franczyzy TUI – ma to torować drogę młodym na stanowiska kierownicze, a tym samym zapewnić jakość i siłę innowacyjną.

TUI chwali się także, że stawia na najnowocześniejsze technologie – w 2025 roku jego 30 salonów zostanie przekształconych w sklepy TUI, m.in. w Hamburgu, Bremie, Flensburgu, Husum i Saarbrücken. W ciągu ostatnich dwóch lat biuro podróży zmodernizowało już 100 własnych punktów sprzedaży.

Czytaj więcej

Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej

TUI Deutschland zaprezentował na konferencji w Berlinie plany na przyszły rok. Prezes Benjamin Jacobi zapowiedział, że jego firma będzie oferować więcej miejsc w hotelach niż dotychczas. I nie chodzi tu wyłącznie o pokoje w hotelach własnych, ale też w obcych, niedrogich obiektach – relacjonuje biuro podróży w komunikacie z tego wydarzenia.

– Nasi goście skorzystają z 400 tysięcy dodatkowych możliwości wakacyjnych w najpopularniejszych kierunkach, zwłaszcza w Turcji, Grecji, na Wyspach Kanaryjskich, Egipcie i Dubaju – wymienia prezes, cytowany w informacji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biura Podróży
Anex Tour będzie promował Wietnam. „Nowy rozdział w naszej firmie”
Biura Podróży
Wakacje 2025 przestały drożeć. Tylko jeden kierunek wyłamał się z tej reguły
Biura Podróży
Anex Tour świętował udany rok. "W tym sezonie obsłużymy już pół miliona klientów"
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biura Podróży
„Turystyka - bez barier”. Dzieci i seniorzy odwiedzili Dolny Śląsk z Polską Izbą Turystyki
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego