Reklama

TUI: Klienci chętniej wracają do agenta turystycznego niż do naszej strony w internecie

Klienci o wiele częściej wracają po kolejne wakacje do agenta turystycznego niż na stronę internetową touroperatora - przyznaje szef biura podróży TUI Deutschland. Wskaźnik lojalności w tym pierwszym wypadku wynosi 88 procent, a w drugim 60 procent.

Publikacja: 18.12.2024 09:48

Agenci turystyczni uzyskują też większą wartość koszyka zakupowego

Agenci turystyczni uzyskują też większą wartość koszyka zakupowego

Foto: Bloomberg

TUI Deutschland na marketing w różnej formie wydaje dziś więcej pieniędzy niż kiedykolwiek wcześniej - mówił w czasie spotkania z franczyzobiorcami prezes tej firmy Benjamin Jacobi. Ważną częścią działań jest bliższa współpraca z agentami, a celem – zwiększanie częstotliwości kontaktowania się z klientami– wyjaśniał.

W tym roku TUI Deutschland miał 700 milionów bezpośrednich kontaktów marketingowych, 80 procent z nich na rzecz stacjonarnych biur sprzedaży – pisze niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell.

Czytaj więcej

TUI poprawił w 2024 roku wyniki finansowe. Na nowy rok zapowiada jeszcze lepsze

Agent turystyczny przynosi większy zysk

Jacobi widzi, że turyści są bardziej lojalni wobec doradcy niż internetowych kanałów sprzedaży. 88 procent tych, którzy zarezerwowali urlop w jednym z biur TUI, wraca po kolejny wyjazd. W wypadku strony tui.com odsetek ten wynosi 60 procent.

Kolejna różnica to wartość koszyka zakupowego, a co za tym idzie, zysku. W tym pierwszym kanale jest on wyższy niż w tym drugim.

Reklama
Reklama

Nie bez znaczenia jest również to, że klienci, dzięki dobrej poradzie, są bardziej zadowoleni z wyjazdu.

– Jesteście wyjątkowymi ekspertami od naszych produktów – mówił prezes i dodawał, że w działaniach marketingowych chodzi głównie o walkę z konkurentami, którymi są inne, agresywnie działające portale.

TUI Deutschland na marketing w różnej formie wydaje dziś więcej pieniędzy niż kiedykolwiek wcześniej - mówił w czasie spotkania z franczyzobiorcami prezes tej firmy Benjamin Jacobi. Ważną częścią działań jest bliższa współpraca z agentami, a celem – zwiększanie częstotliwości kontaktowania się z klientami– wyjaśniał.

W tym roku TUI Deutschland miał 700 milionów bezpośrednich kontaktów marketingowych, 80 procent z nich na rzecz stacjonarnych biur sprzedaży – pisze niemiecki portal branży turystycznej Touristik Aktuell.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Trwają promocje w biurach podróży. „Zakup wakacji to dobra inwestycja”
Biura Podróży
TOP Touristik świętuje 10 lat działalności. "Pakietowanie dynamiczne to nasza specjalność"
Biura Podróży
Parlament Europejski za zmianami w dyrektywie turystycznej. Branża turystyczna krytyczna
Biura Podróży
Join UP! pierwszy w zimie połączy Lublin z Egiptem
Reklama
Reklama