Biuro podróży proponuje - z nami nie musisz wyjeżdżać, żeby być turystą

„Doświadczenia dla mieszkańców” to nowa oferta, którą wprowadza TUI. Chodzi o organizowanie klientom czasu wolnego bez konieczności opuszczania przez nich miejsca zamieszkania. Biuro podróży oferuje im bilety do muzeów, teatrów, na wieczory kulinarne i do innych atrakcji.

Publikacja: 27.02.2025 06:13

Biuro podróży proponuje - z nami nie musisz wyjeżdżać, żeby być turystą

Foto: Bloomberg

Koncern turystyczny TUI wprowadził do aplikacji i na swoje strony internetowe TUI i TUI Musement (segment działalności skupiony na oferowaniu przejazdów na lotnisko i z lotniska, wycieczek fakultatywnych i biletów do różnych atrakcji) nową kategorię produktów. Na razie, jak informuje, są one dostępne w Niemczech i w Wielkiej Brytanii.

Ma to być kolejny element rozwoju firmy, która chce być dostawcą usług wiążących się z wypoczynkiem i spędzaniem wolnego czasu cały rok. Nie tylko za granicą, czy we własnym kraju, ale nawet we własnym mieście. Nową inicjatywę touroperator podjął we współpracy z platformą rozrywkową Fever.

TUI zorganizuje czas mieszkańcom miast, bez wysyłania ich poza miejsce zamieszkania

- W ciągu ostatnich miesięcy udoskonaliliśmy strategię i dzięki zintegrowanemu modelowi biznesowemu tworzymy synergię między naszymi touroperatorami i biznesem lotniczym, a Holiday Experiences, do którego należą hotele, statki wycieczkowe i TUI Musement – wyjaśnia cytowany w komunikacie prezes TUI Group Sebastian Ebel. - Chociaż jesteśmy dobrze znani klientom jako organizator wakacji i wypadów do miast, teraz wkraczamy w nową fazę, w której możemy być codziennym partnerem w zakresie organizowania zajęć rekreacyjnych w miejscu zamieszkania – dodaje.

- Nowa oferta opiera się na silnej globalnej działalności TUI pod marką Tours & Activities, która jest realizowana w każdym głównym miejscu wakacyjnym i w każdym mieście – dodaje prezes Holiday Experiences w Grupie TUI Peter Krueger. – Tradycyjnie wycieczki, atrakcje i bilety wstępu są idealnymi produktami, uzupełniającymi wyjazdy. Cieszymy się, że możemy oferować naszym klientom lokalne doświadczenia w miejscu ich zamieszkania – deklaruje.

Oferty spędzania wolnego czasu przeznaczone są dla mieszkańców ponad 40 miast, między innymi Londynu, Manchesteru, Berlina i Hamburga, w sumie jest ich ponad 350. Wśród nich można znaleźć propozycje dla rodzin, par i przyjaciół i, jak zapewnia firma, świetnie się sprawdzą podczas jednodniowej wycieczki, świętowania różnych okazji lub jako pomysł na ciekawe spędzenie czasu we własnym mieście.

Gotowanie, balet i joga – pomysły na odpoczynek w mieście

Miłośnicy jedzenia mogą wyjść na brunch w stylu West Endu, Emo lub Afrobeats lub na kurs gotowania sycylijskich potraw w Londynie. Ludzie o skłonnościach artystycznych będą mogli wziąć udział w warsztatach malowania neonów. A potrzebujący ruchu w jodze w otoczeniu dzieł sztuki na wystawie immersyjnej dzieł Van Gogha. Z kolei miłośnicy baletu zobaczą nową interpretację spektaklu baletowego „Śpiąca królewna”.

- W Fever wierzymy, że podróżowanie powinno być czymś więcej niż tylko zwiedzaniem miejsca – powinno polegać na prawdziwym przeżywaniu go. Nasze partnerstwo z TUI oznacza ekscytujący krok naprzód w transformacji sposobu, w jaki podróżni angażują się w miejsca docelowe – twierdzi Ignacio Bachiller, prezes Fever, również cytowany w komunikacie.

Nowa oferta wpisuje się w trend uzupełniania wakacji za granicą częstszymi podróżami krajowymi i wypoczynkiem w miejscu zamieszkania, jest też zgodna z potrzebami pokolenia Z i milenialsów, którzy doświadczanie stawiają ponad dobra materialne. To również wzmocnienie lokalnych gospodarek. Współpraca TUI i Fever pozwoli również rozszerzyć sprzedaż wewnętrznych atrakcji oferowanych przez TUI, bo na Fever pojawią się oferowane przez niego wycieczki i jednodniowe wyprawy sygnowane przez „National Geographic” - czytamy w opisie TUI.

Koncern turystyczny TUI wprowadził do aplikacji i na swoje strony internetowe TUI i TUI Musement (segment działalności skupiony na oferowaniu przejazdów na lotnisko i z lotniska, wycieczek fakultatywnych i biletów do różnych atrakcji) nową kategorię produktów. Na razie, jak informuje, są one dostępne w Niemczech i w Wielkiej Brytanii.

Ma to być kolejny element rozwoju firmy, która chce być dostawcą usług wiążących się z wypoczynkiem i spędzaniem wolnego czasu cały rok. Nie tylko za granicą, czy we własnym kraju, ale nawet we własnym mieście. Nową inicjatywę touroperator podjął we współpracy z platformą rozrywkową Fever.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Wakacje w Grecji coraz droższe. Dla odmiany - tanieją Turcja, Bułgaria, Egipt
Biura Podróży
Szef TUI: Nawet nasze dzieci wiedzą, że warto korzystać z pomocy agentów turystycznych
Biura Podróży
Join UP! ma własny salon z wycieczkami. Pierwszy z zaplanowanej serii
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Sztuczna inteligencja zastępuje już agenta turystycznego. A przynajmniej próbuje
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń