Reklama
Rozwiń
Reklama

Biuro podróży proponuje - z nami nie musisz wyjeżdżać, żeby być turystą

„Doświadczenia dla mieszkańców” to nowa oferta, którą wprowadza TUI. Chodzi o organizowanie klientom czasu wolnego bez konieczności opuszczania przez nich miejsca zamieszkania. Biuro podróży oferuje im bilety do muzeów, teatrów, na wieczory kulinarne i do innych atrakcji.

Publikacja: 27.02.2025 06:13

Biuro podróży proponuje - z nami nie musisz wyjeżdżać, żeby być turystą

Foto: Bloomberg

Koncern turystyczny TUI wprowadził do aplikacji i na swoje strony internetowe TUI i TUI Musement (segment działalności skupiony na oferowaniu przejazdów na lotnisko i z lotniska, wycieczek fakultatywnych i biletów do różnych atrakcji) nową kategorię produktów. Na razie, jak informuje, są one dostępne w Niemczech i w Wielkiej Brytanii.

Ma to być kolejny element rozwoju firmy, która chce być dostawcą usług wiążących się z wypoczynkiem i spędzaniem wolnego czasu cały rok. Nie tylko za granicą, czy we własnym kraju, ale nawet we własnym mieście. Nową inicjatywę touroperator podjął we współpracy z platformą rozrywkową Fever.

TUI zorganizuje czas mieszkańcom miast, bez wysyłania ich poza miejsce zamieszkania

- W ciągu ostatnich miesięcy udoskonaliliśmy strategię i dzięki zintegrowanemu modelowi biznesowemu tworzymy synergię między naszymi touroperatorami i biznesem lotniczym, a Holiday Experiences, do którego należą hotele, statki wycieczkowe i TUI Musement – wyjaśnia cytowany w komunikacie prezes TUI Group Sebastian Ebel. - Chociaż jesteśmy dobrze znani klientom jako organizator wakacji i wypadów do miast, teraz wkraczamy w nową fazę, w której możemy być codziennym partnerem w zakresie organizowania zajęć rekreacyjnych w miejscu zamieszkania – dodaje.

- Nowa oferta opiera się na silnej globalnej działalności TUI pod marką Tours & Activities, która jest realizowana w każdym głównym miejscu wakacyjnym i w każdym mieście – dodaje prezes Holiday Experiences w Grupie TUI Peter Krueger. – Tradycyjnie wycieczki, atrakcje i bilety wstępu są idealnymi produktami, uzupełniającymi wyjazdy. Cieszymy się, że możemy oferować naszym klientom lokalne doświadczenia w miejscu ich zamieszkania – deklaruje.

Oferty spędzania wolnego czasu przeznaczone są dla mieszkańców ponad 40 miast, między innymi Londynu, Manchesteru, Berlina i Hamburga, w sumie jest ich ponad 350. Wśród nich można znaleźć propozycje dla rodzin, par i przyjaciół i, jak zapewnia firma, świetnie się sprawdzą podczas jednodniowej wycieczki, świętowania różnych okazji lub jako pomysł na ciekawe spędzenie czasu we własnym mieście.

Reklama
Reklama

Gotowanie, balet i joga – pomysły na odpoczynek w mieście

Miłośnicy jedzenia mogą wyjść na brunch w stylu West Endu, Emo lub Afrobeats lub na kurs gotowania sycylijskich potraw w Londynie. Ludzie o skłonnościach artystycznych będą mogli wziąć udział w warsztatach malowania neonów. A potrzebujący ruchu w jodze w otoczeniu dzieł sztuki na wystawie immersyjnej dzieł Van Gogha. Z kolei miłośnicy baletu zobaczą nową interpretację spektaklu baletowego „Śpiąca królewna”.

- W Fever wierzymy, że podróżowanie powinno być czymś więcej niż tylko zwiedzaniem miejsca – powinno polegać na prawdziwym przeżywaniu go. Nasze partnerstwo z TUI oznacza ekscytujący krok naprzód w transformacji sposobu, w jaki podróżni angażują się w miejsca docelowe – twierdzi Ignacio Bachiller, prezes Fever, również cytowany w komunikacie.

Nowa oferta wpisuje się w trend uzupełniania wakacji za granicą częstszymi podróżami krajowymi i wypoczynkiem w miejscu zamieszkania, jest też zgodna z potrzebami pokolenia Z i milenialsów, którzy doświadczanie stawiają ponad dobra materialne. To również wzmocnienie lokalnych gospodarek. Współpraca TUI i Fever pozwoli również rozszerzyć sprzedaż wewnętrznych atrakcji oferowanych przez TUI, bo na Fever pojawią się oferowane przez niego wycieczki i jednodniowe wyprawy sygnowane przez „National Geographic” - czytamy w opisie TUI.

Koncern turystyczny TUI wprowadził do aplikacji i na swoje strony internetowe TUI i TUI Musement (segment działalności skupiony na oferowaniu przejazdów na lotnisko i z lotniska, wycieczek fakultatywnych i biletów do różnych atrakcji) nową kategorię produktów. Na razie, jak informuje, są one dostępne w Niemczech i w Wielkiej Brytanii.

Ma to być kolejny element rozwoju firmy, która chce być dostawcą usług wiążących się z wypoczynkiem i spędzaniem wolnego czasu cały rok. Nie tylko za granicą, czy we własnym kraju, ale nawet we własnym mieście. Nową inicjatywę touroperator podjął we współpracy z platformą rozrywkową Fever.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biura Podróży
„Gdzieś bym poleciał”. Łowca Okazji zaproponuje kierunek, znajdzie najlepszy termin i cenę
Biura Podróży
Rainbow zabrał mamy zastępcze na tygodniowe wakacje do Tunezji
Biura Podróży
Europejskie biura podróży ostrzegają przed zniszczeniem rynku wyjazdów zorganizowanych
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biura Podróży
Rainbow wystartował z Katowic do Akaby. Za tydzień pierwszy rejs do Cartageny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama