Dzięki takiemu zaangażowaniu buduje się uznanie środowiska jeszcze przed formalnym rozpoczęciem działalności, i pokazuje, że działa się z pasją dla wspólnego dobra całej branży. Stowarzyszenie ma ambicję stać się realnym narzędziem rozwoju, reprezentacji i wsparcia całego sektora turystyki w Polsce.
Członkostwo bez składek w pierwszym roku
W trosce o transparentność i zaufanie, ESPT zdecydowało się na rezygnację z pobierania składek członkowskich w pierwszym roku działalności. Decyzja ta ma na celu umożliwienie przedsiębiorcom oceny wartości dodanej i sprawdzenia realnej wartość organizacji - to transparentna, partnerska i uczciwa forma budowania zaufania. ESPT wierzy, że siłą organizacji będzie zadowolenie jej członków i wartość, jaką wnosi w ich codzienną działalność.
Zarząd ESPT - doświadczenie i profesjonalizm
Na czele ESPT stoi Łukasz Mikosz – prawnik, przedsiębiorca, nauczyciel akademicki, wieloletni praktyk branży turystycznej i społecznik. Jego zawodowa droga rozpoczęła się od przygody w pracy jako rezydent, by następnie przejść przez wszystkie szczeble turystyki zorganizowanej - od sprzedaży, przez marketing, aż po zarządzanie touroperatorem. Działa aktywnie w środowiskach branżowych, opiniuje akty prawne, prowadzi szkolenia i inicjuje działania na rzecz profesjonalizacji rynku. Zaangażowany jest także w działalność charytatywną organizując od lat akcje wsparcia dzieci z domów dziecka, w tym akcje Wakacje Marzeń otwierającą przed dziećmi świat możliwości. Łukasz Mikosz za dotychczasową działalność znalazł się w ubiegłym roku wśród 100 najbardziej wpływowych osób polskiej turystyki. Jako prezes ESPT stawia na merytoryczne działania i realne wsparcie dla przedsiębiorców, także w zakresie zmian legislacyjnych.
Agnieszka Szymańska – wiceprezes zarządu
Ekspertka w dziedzinie turystyki z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży. Agnieszka Szymańska od lat związana jest z sektorem turystyki wyjazdowej, ale także obsługą grup zagranicznych odwiedzających Polskę. Jako właścicielka biura turystycznego BonaVia, doskonale rozumie wyzwania codziennej pracy touroperatora. Znana jest z dużej dbałości o jakość usług, etyki biznesowej oraz umiejętności budowania relacji międzynarodowych. W ESPT odpowiada za kwestie współpracy z branżą DMC, organizatorami turystyki oraz rozwój standardów obsługi klienta w turystyce.