Jak mówi w rozmowie z portalem branży turystycznej Reise vor-9, dla Grupy TUI kluczowe jest, by dalej rozwijać się w stronę „globalnego koncernu rekreacyjnego”. Firma nie chce, by klienci korzystali z jej usług tylko raz w roku, kiedy wyjeżdżają na dwutygodniowe wakacje. Zamierza obsługiwać ich przez cały rok, proponując różnego rodzaju wycieczki, udział w wydarzeniach i zachęcając do aktywności. – Chodzi o to, aby pozytywne doświadczenia z wakacji były stale obecne w umyśle klienta, a dzięki temu zarabiać również na innych usługach niż tylko klasyczne podróże – mówi Jacobi.
Czytaj więcej
Grupa TUI ma ambitne plany rozwoju, ale wcale nie opierają się one, jak dotychczas, na produkcie...
Dlatego TUI koncentruje się coraz bardziej na miastach. Oferty rekreacji w metropoliach mają być w przyszłości dostępne na platformie internetowej TUI.
Jacobi widzi w tym szansę na pozyskanie nowych klientów. – Kto kupi u nas bilet na koncert i pozna naszą markę, być może wróci po inne oferty. To stwarza także nowe możliwości dla sprzedaży stacjonarnej – dodaje, mając na myśli współpracę touroperatora z agentami turystycznymi.
TUI będzie współpracować z markami sportowymi, jak Adidas
Koncepcja zakłada starannie dobieranie usług o wysokim standardzie. – Klienci ufają naszej marce i coraz częściej są zainteresowani rezerwowaniem u nas city breaków czy po prostu pojedynczych atrakcji – podkreśla. Współpracę z organizatorami wydarzeń sportowych i specjalne produkty marek takich jak Adidas mają dodatkowo wzmacniać rozpoznawalność TUI poza tradycyjną branżą turystyczną.