Prezes Grupy TUI Sebastian Ebel przedstawił aktualny stan wyprzedania miejsc na kończący się sezon letni. Popyt utrzymywał się na wysokim poziomie, dzięki czemu koncern podtrzymuje prognozę dla całego roku, zgodnie z którą ma poprawić wynik operacyjny o co najmniej 25 procent - czytamy w komunikacie.
Czytaj więcej
Grupa TUI wchodzi do Ameryki Południowej - szuka nowych klientów przez platformę cyfrową i wybranych partnerów agencyjnych działających w Argentynie, Meksyku, Urugwaju i Kolumbii.
TUI: Turcja, Grecja i Baleary to kierunki, które zyskały najbardziej
W działalności touroperatorskiej i linii lotniczych koncern zanotował wzrost o 6 procent, średnia cena zwiększyła się zaś o 3 procent. To przełożyło się na obroty większe o 14,7 miliona euro.
W momencie ogłaszania aktualizacji TUI miał już sprzedanych 97 procent miejsc przygotowanych na sezon letni, co oznaczało wynik lepszy o jeden punkt procentowy, porównując ze stanem rok wcześniej.
Na największym obok niemieckiego, rynku brytyjskim klienci zarezerwowali właśnie 97 procent oferty, w tym przypadku oznaczało to skok o 5 punktów procentowych.