Reklama

Artur Makolągwa nowym kierownikiem marketingu w Eximie tours

Do zespołu biura podróży Exim tours dołączył Artur Makolągwa. Objął stanowisko kierownika marketingu i e-commerce.

Publikacja: 03.11.2025 10:13

Artur Makolągwa, kierownik marketingu w biurze podróży Exim tours

Artur Makolągwa, kierownik marketingu w biurze podróży Exim tours

Foto: Exim Tours

„To doświadczony menedżer, łączący kompetencje marketingowe i e-commerce’owe z technologicznym zrozumieniem procesów i podejściem analitycznym” – czytamy w komunikacie touroperatora.

Makolągwa zastąpił Marcina Tobiasza, który kierował marketingiem w biurze podróży przez ostatnie dwa lata, przeszedł jednak w październiku do holdingu Wirtualnej Polski na stanowisko „travel board managera” na Europę Środkową.

Czytaj więcej

Exim Tours - odchodzi Protosiewicz, przychodzi Cioczek

Makolągwa zarządzał w latach 2022–2025 działem marketingu w należącej do PKO Leasing platformie Automarket.pl, specjalizującej się w sprzedawaniu i finansowaniu zakupu samochodów. Odpowiadał tam za strategię marketingową marki – od wyznaczania kierunków rozwoju i planowania działań cyfryzacyjnych, przez komunikację (w tym otwieranie punktów sprzedaży aut), aż po doświadczenie użytkownika i optymalizowanie sprzedaży przez stronę internetową.

Do Grupy PKO BP trafił z domu mediowego MediaCom, gdzie w latach 2016–2022 pełnił „szereg funkcji menedżerskich”, m.in. kierował zespołem performance marketingu i rozwijał usługi doradcze w e-commerce i marketplace’ów.

Reklama
Reklama

Jeszcze wcześniej związany był z K2 Media i Apa Digital – wydawcą przewodników Insight Guides i Rough Guides, w którym odpowiadał za marketing portalu InsightGuides.com, oferującego online wycieczki turystyczne szyte na miarę.

– Wierzymy, że szerokie doświadczenie Artura w marketingu, e-commercie i transformacji cyfrowej wniesie do Eximu tours świeże spojrzenie i nada mu nową energię. Mamy nadzieję, że jego kompetencje pozwolą nam lepiej rozwijać markę w kanałach cyfrowych i budować silniejsze relacje z klientami – mówi cytowany w komunikacie prezes biura podróży Marcin Małysz.

„To doświadczony menedżer, łączący kompetencje marketingowe i e-commerce’owe z technologicznym zrozumieniem procesów i podejściem analitycznym” – czytamy w komunikacie touroperatora.

Makolągwa zastąpił Marcina Tobiasza, który kierował marketingiem w biurze podróży przez ostatnie dwa lata, przeszedł jednak w październiku do holdingu Wirtualnej Polski na stanowisko „travel board managera” na Europę Środkową.

/
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biura Podróży
W tym roku więcej Polaków wyjedzie na święta. Rezerwacje wzrosły o jedną trzecią
Biura Podróży
Biuro podróży pod ostrzałem. Wierzyciel upomniał się publicznie o pieniądze
Biura Podróży
Nowości z biur podróży: ceny wakacji w Egipcie szybują, nowy rekord Grecji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biura Podróży
Nowe korzyści i nowe obowiązki biur podróży – Sejm zmienił ustawę o imprezach turystycznych
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama