„To doświadczony menedżer, łączący kompetencje marketingowe i e-commerce’owe z technologicznym zrozumieniem procesów i podejściem analitycznym” – czytamy w komunikacie touroperatora.
Makolągwa zastąpił Marcina Tobiasza, który kierował marketingiem w biurze podróży przez ostatnie dwa lata, przeszedł jednak w październiku do holdingu Wirtualnej Polski na stanowisko „travel board managera” na Europę Środkową.
Czytaj więcej
Do zespołu biura podróży Exim Tours dołączyła jako menedżerka zajmująca się sprzedażą Diana Ciocz...
Makolągwa zarządzał w latach 2022–2025 działem marketingu w należącej do PKO Leasing platformie Automarket.pl, specjalizującej się w sprzedawaniu i finansowaniu zakupu samochodów. Odpowiadał tam za strategię marketingową marki – od wyznaczania kierunków rozwoju i planowania działań cyfryzacyjnych, przez komunikację (w tym otwieranie punktów sprzedaży aut), aż po doświadczenie użytkownika i optymalizowanie sprzedaży przez stronę internetową.
Do Grupy PKO BP trafił z domu mediowego MediaCom, gdzie w latach 2016–2022 pełnił „szereg funkcji menedżerskich”, m.in. kierował zespołem performance marketingu i rozwijał usługi doradcze w e-commerce i marketplace’ów.