Hotelem, którego właścicielem jest Grupa Konkret, będzie zarządzać City Park Hotel Management. – To nasz pierwszy projekt realizowany we współpracy z Hiltonem – mówi Wiesław Jan Prusiecki, założyciel i właściciel Grupy Konkret. – Obecność w branży hospitality zaznaczyliśmy już dzięki posiadanym przez nas czterem hotelom. W planach mamy kolejne – dodaje.
– Otwarcie obu hoteli pozwoli nam zaspokoić potrzeby na usługi hotelarskie w dwóch ważnych dla nas regionach – komentuje Patrick Fitzgibbon, wiceprezes Hiltona ds. rozwoju w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. – Będzie miało również swój udział w procesie ekspansji marki Hilton na rynku polskim, gdzie działa już 23 nieruchomości, a planowanych jest kolejnych 16. Z pewnością pomoże zaspokoić popyt na usługi hotelarskie, kiedy świat powróci do regularnego podróżowania – podkreśla.
David Kelly, wiceprezes Hiltona na Europę kontynentalną, komentuje, że miniony rok był niewątpliwie wyzwaniem dla branży hotelarskiej. – Szybko dostosowaliśmy się do dynamicznie zmieniających się warunków i zasad, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby i bezpieczeństwo gości i członków zespołu – zapewnia.
Na długo przed pandemią sieć zainwestowała w technologie. Można np. korzystać z mobilnych aplikacji czy cyfrowego klucza. Zdalnie można się też zameldować i wymeldować. – Pandemia spowodowała przyspieszenie postępu technologicznego w naszych hotelach i wprowadzenie nowych zabezpieczeń – mówi David Kelly. – Mamy świadomość, że bezpieczeństwo podróży i zachowanie wysokiego poziomu higieny są obecnie priorytetem dla podróżnych.
ZOBACZ TAKŻE: Hilton: Stop marnowaniu mydła
Sieć stworzyła też program Hilton WorkSpaces, umożliwiający pracę zdalną. Początkowo program działał w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii, a teraz także w Europie. W Polsce z takich przestrzeni można korzystać w DoubleTree by Hilton Wrocław, Hilton Warsaw City i Hampton by Hilton Warsaw Mokotów.