Reklama

Zabytkowy Sanssouci w Karpaczu odzyska blask jako MGallery

Historyczny hotel Sanssouci z początku XX wieku przejdzie przebudowę pod nadzorem konserwatora zabytków i na początku 2023 roku otworzy się jako pięciogwiazdkowy MGallery.

Publikacja: 18.06.2021 13:18

Zabytkowy Sanssouci w Karpaczu odzyska blask jako MGallery

Foto: Fot. materiały prasowe

Hotel Sanssouci przy ulicy Karkonoskiej w Karpaczu będzie czwartym obiektem, po krakowskim, sopockim i wrocławskim, należącej do Accoru marki MGallery – informuje Accor w komunikacie. Na mocy umowy podpisanej przez tę grupę hotelową i inwestora Artura Kozieję, hotel zostanie przebudowany i otworzy się na początku 2023 roku jako Sanssouci Karpacz MGallery Hotel Collection.

Sanssouci (z francuskiego beztroski) został wybudowany na początku XX wieku i był wizytówkę regionu w Europie – czytamy w komunikacie. Zamontowano w nim pierwszą w tych stronach windę osobową, miał też restaurację, kasyno, centralne ogrzewanie, bieżącą zimną i ciepłą wodę.

CZYTAJ TEŻ: Accor rozwija sieć butikowych hoteli MGallery

Po renowacji hotel będzie miał 110 pokojów, restaurację, salę konferencyjną, strefę spa & wellness z basenem, saunami i jacuzzi. Odtworzona zostanie również historyczna sala balowa.

""

Fot. materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

Reklama
Reklama

– MGallery Hotel Collection to butikowa marka i wyjątkowe obiekty, w których kultura i historia przenikają się z nowoczesnym designem i sztuką współczesną, tworząc niepowtarzalną atmosferę. Hotel Sannsouci ze swoją historią będzie wspaniałym uzupełnieniem kolekcji MGallery – mówi dyrektor ds. rozwoju sieci Accor Jacek Stasikowski, cytowany w komunikacie.

ZOBACZ TAKŻE: Zakopiański Imperial będzie Mövenpickiem

– Hotel Sanssouci to kultowe miejsce na mapie Karpacza, które po latach zaniedbań na nowo staje się synonimem luksusowego wypoczynku w najwyższym standardzie. Dzięki doskonałej lokalizacji i niepowtarzalnemu charakterowi będzie atrakcyjnym miejscem zarówno dla gości z Polski, jak i turystów zagranicznych. Hotel jest mocno wpisany w krajobraz i tradycję miejsca, w którym się znajduje, dlatego zdecydowaliśmy się na markę MGallery, dla której niepowtarzalny charakter obiektu jest kluczową wartością – dodaje Artur Kozieja.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Polska umacnia się na turystycznej mapie Europy. Potwierdzają to wyniki hoteli
Hotele
Hotelarze się buntują. „Nie jesteśmy winni kłopotom naszych miast”
Hotele
Dobry październik w hotelach. Sezon konferencji w pełni, hotelarze korzystali z popytu
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Hotele
Były prezes Polskiej Organizacji Turystycznej w zarządzie Polskiego Holdingu Hotelowego
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama