TikTok realizuje strategię bycia sprzedawcą internetowym. W Stanach Zjednoczonych użytkownicy mogą teraz rezerwować hotele bezpośrednio w aplikacji – jest to możliwe dzięki współpracy z Booking.com, pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9.
Funkcja umożliwia wskazanie dat zameldowania i wymeldowania oraz wyszukanie dostępnych pokojów. Każdy hotel dostanie własną stronę z informacjami o cenach, udogodnieniach i atrakcjach w okolicy.
Influencerzy promują hotele na TikToku
Z kolei nowy program „TikTok Go” zmienia twórców treści w partnerów sprzedażowych. Za promowanie hoteli w swoich filmach dostają prowizję lub zniżkę. Wymagania wobec nich są minimalne – muszą mieć ukończone 18 lat, co najmniej tysiąc obserwujących, nie mogą mieć na koncie naruszeń regulaminu.
Czytaj więcej
Odwołując się do nowych przepisów Unii Europejskiej, prezes UOKiK zobowiązał Booking.com do właśc...
Integracja ma sprawić, że cały proces zakupowy będzie realizowany na jednej platformie – od inspiracji poprzez prezentowanie obiektów w filmach aż po rezerwację. Dla dostawców usług turystycznych oznacza to możliwość prowadzenia potencjalnych klientów bez „przeskakiwania” między mediami - twierdzi TikTok.