200 osób do pomocy pasażerom. Ryanair tworzy pierwsze w Europie centrum obsługi klientów

Centrum obsługi klienta Ryanaira, które powstaje w Warszawie, będzie obsługiwać pasażerów z całej Europy. Pracę znajdzie w nim 200 specjalistów z zakresu obsługi klienta, IT i administracji.

Publikacja: 30.05.2025 11:58

W Warszawie powstaje pierwsze europejskie centrum obsługi klienta Ryanaira

W Warszawie powstaje pierwsze europejskie centrum obsługi klienta Ryanaira

Foto: Ryanair

Ryanair otwiera w Warszawie pierwsze w Europie centrum obsługi klienta (Customer Service Escalation Centre), które będzie wspierać pasażerów korzystających z usług przewoźnika - głosi komunikat prasowy.

To kolejna duża inwestycja Grupy Ryanair w Polsce, obok polskiej linii lotniczej Buzz, centrum hangarowo-serwisowego samolotów i centrum symulatorowo-treningowego dla załóg lotniczych. Jej wartość to 45 milionów złotych.

Warszawskie CS Escalation Centre to pierwszy tego typu projekt Grupy Ryanair. Zadaniem centrum będzie wspieranie pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów, takich jak opóźnienia wynikające z problemów z kontrolą ruchu lotniczego (ATC), niekorzystnych warunków pogodowych czy ograniczonej przepustowości lotnisk.

Centrum będzie odpowiedzialne za bieżące informowanie pasażerów o opóźnieniach, szybkie przekazywanie aktualizacji w czasie rzeczywistym i wyszukiwanie zastępczych połączeń w wypadku anulowanych lotów.

Czytaj więcej

Pasażer Ryanaira skazany za burdę na pokładzie. Linia lotnicza: Zero tolerancji

W centrum obsługi klienta Ryanaira pracę znajdzie 200 specjalistów

Centrum korzystać będzie z zaawansowanych narzędzi cyfrowych, takich jak czat i rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, umożliwiające sprawną komunikację z pasażerem.

Pomimo cyfrowego charakteru inwestycji kluczową rolę odegra 200-osobowy zespół specjalistów zatrudnionych w Warszawie, odpowiedzialnych za rozwój, nadzór i codzienną obsługę systemu wspierającego pasażerów Ryanaira w całej Europie. W związku z tym Ryanair prowadzi obecnie rekrutację na 200 nowych stanowisk pracy.

- Nowe centrum w Warszawie to ogromny krok naprzód w kierunku cyfryzacji i redefinicji obsługi naszych klientów. CS Escalation Centre skoncentruje się na szybkim i skutecznym wsparciu pasażerów w sytuacjach zakłóceń lotów. Centrum będzie zapewniać aktualizacje w czasie rzeczywistym, wspierać pasażerów dotkniętych zakłóceniami oferować szybkie odpowiedzi za pośrednictwem czatu na żywo i technologii opartej na sztucznej inteligencji. 200 wysokiej klasy specjalistów z siedzibą w Warszawie będzie odpowiedzialnych za codzienne operacje i wsparcie pasażerów w całej Europie. Łącząc nowoczesne technologie z doświadczonym zespołem, wyznaczamy nowy standard obsługi klienta w Grupie Ryanair - dyrektor ds. obsługi klienta w Ryanairze Tracy Kennedy, cytowana w komunikacie.

Czytaj więcej

Wizz Air ulepsza obsługę klienta. Zatrudnił polskojęzycznych konsultantów

- To kolejna inwestycja, która potwierdza zaangażowanie Grupy Ryanair w Polsce. Od 20 lat nieustannie rozwijamy się i inwestujemy na polskim rynku. Obok polskich linii lotniczych Buzz, posiadających 74 samoloty boeing 737 i zatrudniających ponad 2 tysiące specjalistów w całym kraju, Ryanair prowadzi we Wrocławiu centrum innowacji i technologii IT Labs oraz bazę serwisowo-hangarową do naprawy samolotów, gdzie łącznie pracuje ponad 400 inżynierów i specjalistów IT. Nasz zespół obsługi naziemnej w Krakowie, Katowicach i Warszawie zatrudnia obecnie ponad 700 specjalistów. W tym roku oddamy do użytku w Krakowie nasze pierwsze w regionie Centrum Symulatorowo-Treningowe załóg lotniczych, w którym zatrudnienie znajdzie 150 osób. Zapowiedziane CS Escalation Centre to kolejne 200 nowych miejsc pracy i potwierdzenie roli Ryanaira jako lidera na polskim rynku - dodaje prezes linii lotniczych Buzz z Grupy Ryanair Michał Kaczmarzyk.

Ryanair otwiera w Warszawie pierwsze w Europie centrum obsługi klienta (Customer Service Escalation Centre), które będzie wspierać pasażerów korzystających z usług przewoźnika - głosi komunikat prasowy.

To kolejna duża inwestycja Grupy Ryanair w Polsce, obok polskiej linii lotniczej Buzz, centrum hangarowo-serwisowego samolotów i centrum symulatorowo-treningowego dla załóg lotniczych. Jej wartość to 45 milionów złotych.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Linie Lotnicze
Ryanair ma ranking najgorszych lotnisk. „Będziemy rozliczać rządy”
Linie Lotnicze
Wizz Air inwestuje w paliwooszczędne samoloty. Za cztery lata wymieni całą flotę
Linie Lotnicze
Flydubai szykuje więcej rejsów z Polski i nowe połączenia z Europy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Linie Lotnicze
Andaluzyjski kurort w całorocznej siatce połączeń LOT-u
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont