Airbnb sprzedaje pakiety turystyczne

Airbnb Adventures to nowy produkt, na który składają się zakwaterowanie, wyżywienie i atrakcje. W ofercie znajdują się programy dla miłośników aktywnego wypoczynku, zwiedzania, zwierząt i wiele innych

Publikacja: 18.06.2019 07:18

Airbnb sprzedaje pakiety turystyczne

Foto: AFP

Airbnb Adventures to poszerzona wersja Airbnb Experiences, w ramach tego ostatniego turyści mogą skorzystać z jednodniowych lub kilkugodzinnych ofert turystycznych w odwiedzanym miejscu.

Nowy produkt to kilkudniowe wycieczki obejmujące zakwaterowanie, wyżywienie i atrakcje. Tradycyjnie klienci będą obsługiwani przez lokalnych ekspertów, którzy oprowadzają niewielkie grupy według niestandardowych programów lub po trasach oddalonych od utartych szlaków. Przykładem jest safari po Galapagos zgodnie z duchem slow food, odkrywanie Omanu czy kemping na klifach w Kolorado. Chodzi o pokazanie turystom cudów natury, kultur i społeczności, do których byłoby im trudno dotrzeć na własną rękę.

Czytaj też: „Airbnb inwestuje w atrakcje”.

Firma zapewnia, że wyjazdy są organizowane zgodnie z zasadami bezpieczeństwa – w tym zakresie Airbnb konsultował się ze Stowarzyszeniem Organizatorów Wypoczynku Aktywnego (Adventure Travel Trade Association – ATTA).

Ceny wahają się od 79 dolarów za wycieczkę z jednym noclegiem do 5 tysięcy dolarów za dziesięć dni. Klienci mogą wybierać spośród ponad 200 propozycji, w tym takich, które portal ma na wyłączność lub od niewielkich touroperatorów nie sprzedających na dużych platformach rezerwacyjnych. Airbnb występuje w roli agenta, a nie organizatora.

Z okazji inauguracji nowego programu Airbnb zaprosił kilku szczęśliwców na wycieczkę „W 80 dni dookoła świata” inspirowaną powieścią Juliusza Verne’a. W tym czasie odwiedzą sześć kontynentów, 18 krajów, zobaczą dwa oceany, pięć mórz i skorzystają z ośmiu różnych form transportu, włączając w to lot balonem.

Zobacz też: „Airbnb zakłada Biuro Zdrowej Turystyki”.

Z danych ATTA wynika, że rynek turystyki aktywnej na świecie wart był w 2017 roku ponad 683 miliardy dolarów, czyli o 21 procent więcej niż rok wcześniej.

Airbnb Adventures to poszerzona wersja Airbnb Experiences, w ramach tego ostatniego turyści mogą skorzystać z jednodniowych lub kilkugodzinnych ofert turystycznych w odwiedzanym miejscu.

Nowy produkt to kilkudniowe wycieczki obejmujące zakwaterowanie, wyżywienie i atrakcje. Tradycyjnie klienci będą obsługiwani przez lokalnych ekspertów, którzy oprowadzają niewielkie grupy według niestandardowych programów lub po trasach oddalonych od utartych szlaków. Przykładem jest safari po Galapagos zgodnie z duchem slow food, odkrywanie Omanu czy kemping na klifach w Kolorado. Chodzi o pokazanie turystom cudów natury, kultur i społeczności, do których byłoby im trudno dotrzeć na własną rękę.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Noclegi
Ministerstwo rozwoju: We wrześniu opłata turystyczna
Noclegi
Kołobrzeski Sand zmienia się w Royal Tulip z piątą gwiazdką
Noclegi
„Zamknięte Mazury, szczyt covidowej bzdury” – hotelarze protestują pod KPRM
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Noclegi
Barceló zapowiada ekspansję – szykuje 13 nowych hoteli
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont