W Kołobrzegu buduje się Crowne Plaza

Fot. materiały prasowe

Spółka Baltic Wave podpisała umowę franczyzową z InterContinental Hotels Group. Hotel, który buduje w Kołobrzegu, działał będzie pod należącą do tej grupy hotelowej marką Crowne Plaza.

Firma deweloperska Baltic Wave poinformowała, że budowany przez nią w Kołobrzegu hotel przyjmie markę Crowne Plaza grupy hotelowej InterContinental (IHG).

CZYTAJ: Ruszyła budowa hotelu Baltic Wave w Kołobrzegu

„Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort połączy biznesowe DNA marki z udogodnieniami charakterystycznymi dla prestiżowych hoteli w kurortach” – czytamy w komunikacie.

Fot. materiały promocyjne

14-kondygnacyjny, pięciogwiazdkowy Crowne Plaza Kołobrzeg Resort powstaje w uzdrowiskowej części Kołobrzegu, 200 metrów od plaży. Będzie jednym z najwyższych budynków w mieście. Znajdą się w nim między innymi basen panoramiczny typu infinity edge (z ukrytą krawędzią), kryty kompleks basenowy, strefa spa i wellness, bar i kawiarnia widokowa, restauracje, a także przestrzeń konferencyjno-bankietowo-wystawiennicza z salą na 500 osób. Do części konferencyjnej będą mogły wjeżdżać samochody, co pozwoli na organizację wydarzeń związanych z prezentacją nowych modeli aut. 468 apartamentów inwestor udostępni w sprzedaży w systemie condo. Prace budowlane mają zakończyć się w 2021 roku.

– Kołobrzeski hotel będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym Crowne Plaza Resort – mówi dyrektor ds. rozwoju w Europie Wschodniej i Turcji IHG, Miguel Martins, cytowany w komunikacie. – Dzięki infrastrukturze zaprojektowanej dla gości biznesowych i pięciogwiazdkowym udogodnieniom inwestycja doskonale wpisuje się w filozofię brandu. Istotna jest również sama lokalizacja obiektu – Kołobrzeg to polska stolica wypoczynku, ale też atrakcyjne miejsce na organizację konferencji lub innych wydarzeń o charakterze biznesowym poza sezonem. To idealne miejsce dla hotelu marki Crowne Plaza – dodaje Martins.

CZYTAJ TAKŻE: InterContinental zapowiada nowy hotel we Wrocławiu

– Kołobrzeg to niezwykle ważny punkt na turystycznej mapie Polski, ale nadal brakuje w nim najwyższej klasy obiektów zapewniających odpowiednią infrastrukturę zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych – zauważa prezes Baltic Wave Tomasz Wajsgerber. – Potencjał inwestycji i jej atrakcyjnej lokalizacji dostrzegła międzynarodowa sieć hotelarska. Jesteśmy przekonani, że marka Crowne Plaza podkreśli luksusowy charakter hotelu i przyciągnie do nas gości oczekujących najwyższego standardu – dodaje.

Marka Crowne Plaza istnieje od 1983 roku, dziś działa pod nią ponad 430 hoteli na całym świecie. Pierwszy polski Crowne Plaza ma się niedługo otworzyć w Warszawie. IHG ma w sumie ponad 5,9 tysiąca hoteli w ponad 100 krajach.

Fot. materiały promocyjne

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Czas na pakiet ratunkowy dla polskiej turystyki

Powołajmy okrągły stół, rozmawiajmy o pomocy dla branży turystycznej, która przeżywa największy kryzys w ...

Hiszpania: Czas na turystykę wysokiej jakości

Hiszpania chce wesprzeć odpowiedzialny rozwój turystyki, walkę z sezonowością i przyciąganie bogatszych turystów, by ...

Ryanair przedłuża uziemienie samolotów

Ponad 90 procent samolotów linii lotniczych z grupy Ryanaira, czyli oprócz irlandzkiego przewoźnika także ...

Wybuch w londyńskim metrze – są ranni

W londyńskim metrze doszło do wybuchu; są ranni – podaje dziennik „The Sun”. Policja ...

Samolot zamiast odszkodowania za spóźnienie

Jeśli przewoźnik nie chce wypłacić odszkodowania za opóźniony lub odwołany lot, komornik może zająć ...

TUI zmienia siedzibę, ale zostaje na Mokotowie

W kwietniu 2020 roku TUI Poland przeniesie swoją siedzibę o kilkaset metrów – z ...