Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną pod hasłem „Poland. More than you expected” (Polska. Więcej niż oczekujesz), o czym informuje w komunikacie. Kampania ma pokazać zagranicznym odbiorcom, że Polska ma światowej klasy zabytki i przyrodę, które wciąż czekają na odkrycie.
W spocie reklamowym „miłośnicy podróży z całego świata”, mówiący między innymi po angielsku, francusku i włosku, oglądają zdjęcia atrakcji turystycznych. Nie wiedzą, że to polskie atrakcje, próbują zgadnąć, gdzie się one znajdują.
„Wygląda jak atol”, „To nie może być w Europie” - mówią na widok Półwyspu Helskiego, nie kryjąc zachwytu. Zamek Pieskowa Skała wygląda według nich „jak z filmu”, Kasprowy Wierch „jak Alpy albo Andy”, a Gdańsk jak urokliwe miasto „gdzieś w Europie Północnej”.
Na koniec turyści dowiadują się ku swemu zaskoczeniu, że wszystkie te miejsca znajdą w jednym kraju - w Polsce.
„To kiedy zaczynamy pakować walizki?” - pytają.