Reklama

Pokochaj ją wszystkimi zmysłami! Kogo? Stolicę Krety

„LoveHER-5 Senses-365 Days” to nazwa nowej kampanii promocyjnej Heraklionu, największego miasta Krety. Koncepcja przekazu opiera się na grze słownej - skrót nazwy lotniska w Heraklionie to „HER”, co brzmi identycznie jak angielskie „ją”.

Publikacja: 22.08.2024 09:23

Pokochaj ją wszystkimi zmysłami! Kogo? Stolicę Krety

Foto: Adobe Stock

Urząd Miasta Heraklionu, stolicy Krety, przygotował nową kampanię promocyjną. Zachęca w niej turystów do odkrywania miasta wszystkimi zmysłami - wzrokiem, słuchem, węchem, dotykiem i smakiem i to przez cały rok, pisze grecki portal branży turystycznej Greek Travel Pages. Mottem przewodnim kampanii jest hasło „Love HER”, co oznacza „pokochaj ją”. Wykorzystano tu skojarzenie angielskiego słowa „ją” (her) i skrótu lotniska w Heraklionie (HER).

Wzrok ma posłużyć do odkrywania zabytków, kultury i przyrody miasta. Odwiedzający znajdą tam starożytne ruiny i weneckie mury. Wokół rozpościerają się malownicze krajobrazy i znajdują się wioski, w których życie toczy się w tradycyjny sposób.

Przez dotyk goście mają doświadczyć gościnności mieszkańców.

Czytaj więcej

Polacy lubią wakacje w Polsce. „Gościnność, dobre jedzenie, piękne krajobrazy”

Turysto, jedz to, co lokalne

Smak pozwoli odkryć wyjątkową ofertę gastronomiczną miasta, w którym można spróbować typowych kreteńskich przysmaków przyrządzonych z lokalnych produktów. Miasto znalazło się nawet na liście UNESCO „zagranicznych kierunków kulinarnych”.

Reklama
Reklama

Poprzez zmysł zapachu goście poznają aromat kreteńskich ziół, od oregano i szałwii po soczyste owoce znalezione na lokalnych targach.

Autorzy kampanii zachęcają też, by wsłuchać się w rytm miasta i muzykę wygrywaną na kreteńskiej lirze, której można posłuchać, spacerując po malowniczych placach i wąskich uliczkach.

Heraklion to nie tylko miasto, to także starożytne Knossos, w którym znajduje się pałac minojski, ale też bogaty kalendarz wydarzeń kulturalnych odbywających się przez cały rok.

Czytaj więcej

"Wpadnij do Dubaju" - kolejny udany sezon turystyki w emiracie

Urząd Miasta Heraklionu, stolicy Krety, przygotował nową kampanię promocyjną. Zachęca w niej turystów do odkrywania miasta wszystkimi zmysłami - wzrokiem, słuchem, węchem, dotykiem i smakiem i to przez cały rok, pisze grecki portal branży turystycznej Greek Travel Pages. Mottem przewodnim kampanii jest hasło „Love HER”, co oznacza „pokochaj ją”. Wykorzystano tu skojarzenie angielskiego słowa „ją” (her) i skrótu lotniska w Heraklionie (HER).

Wzrok ma posłużyć do odkrywania zabytków, kultury i przyrody miasta. Odwiedzający znajdą tam starożytne ruiny i weneckie mury. Wokół rozpościerają się malownicze krajobrazy i znajdują się wioski, w których życie toczy się w tradycyjny sposób.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Nowe Trendy
Regiony Hiszpanii w obronie turystyki. „To nie problem, ale motor gospodarki”
Nowe Trendy
Wystąpienie ministra Jakuba Rutnickiego w Sejmie. Jakie ma plany wobec turystyki?
Nowe Trendy
Oto najbogatsi ludzie w turystyce. Zarabiają na niej setki milionów euro
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nowe Trendy
Podróże priorytetem młodych Europejczyków. Najchętniej do Włoch, Hiszpanii i Grecji
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama