Pokochaj ją wszystkimi zmysłami! Kogo? Stolicę Krety

„LoveHER-5 Senses-365 Days” to nazwa nowej kampanii promocyjnej Heraklionu, największego miasta Krety. Koncepcja przekazu opiera się na grze słownej - skrót nazwy lotniska w Heraklionie to „HER”, co brzmi identycznie jak angielskie „ją”.

Publikacja: 22.08.2024 09:23

Pokochaj ją wszystkimi zmysłami! Kogo? Stolicę Krety

Foto: Adobe Stock

Urząd Miasta Heraklionu, stolicy Krety, przygotował nową kampanię promocyjną. Zachęca w niej turystów do odkrywania miasta wszystkimi zmysłami - wzrokiem, słuchem, węchem, dotykiem i smakiem i to przez cały rok, pisze grecki portal branży turystycznej Greek Travel Pages. Mottem przewodnim kampanii jest hasło „Love HER”, co oznacza „pokochaj ją”. Wykorzystano tu skojarzenie angielskiego słowa „ją” (her) i skrótu lotniska w Heraklionie (HER).

Wzrok ma posłużyć do odkrywania zabytków, kultury i przyrody miasta. Odwiedzający znajdą tam starożytne ruiny i weneckie mury. Wokół rozpościerają się malownicze krajobrazy i znajdują się wioski, w których życie toczy się w tradycyjny sposób.

Przez dotyk goście mają doświadczyć gościnności mieszkańców.

Czytaj więcej

Polacy lubią wakacje w Polsce. „Gościnność, dobre jedzenie, piękne krajobrazy”

Turysto, jedz to, co lokalne

Smak pozwoli odkryć wyjątkową ofertę gastronomiczną miasta, w którym można spróbować typowych kreteńskich przysmaków przyrządzonych z lokalnych produktów. Miasto znalazło się nawet na liście UNESCO „zagranicznych kierunków kulinarnych”.

Poprzez zmysł zapachu goście poznają aromat kreteńskich ziół, od oregano i szałwii po soczyste owoce znalezione na lokalnych targach.

Autorzy kampanii zachęcają też, by wsłuchać się w rytm miasta i muzykę wygrywaną na kreteńskiej lirze, której można posłuchać, spacerując po malowniczych placach i wąskich uliczkach.

Heraklion to nie tylko miasto, to także starożytne Knossos, w którym znajduje się pałac minojski, ale też bogaty kalendarz wydarzeń kulturalnych odbywających się przez cały rok.

Czytaj więcej

"Wpadnij do Dubaju" - kolejny udany sezon turystyki w emiracie

Urząd Miasta Heraklionu, stolicy Krety, przygotował nową kampanię promocyjną. Zachęca w niej turystów do odkrywania miasta wszystkimi zmysłami - wzrokiem, słuchem, węchem, dotykiem i smakiem i to przez cały rok, pisze grecki portal branży turystycznej Greek Travel Pages. Mottem przewodnim kampanii jest hasło „Love HER”, co oznacza „pokochaj ją”. Wykorzystano tu skojarzenie angielskiego słowa „ją” (her) i skrótu lotniska w Heraklionie (HER).

Wzrok ma posłużyć do odkrywania zabytków, kultury i przyrody miasta. Odwiedzający znajdą tam starożytne ruiny i weneckie mury. Wokół rozpościerają się malownicze krajobrazy i znajdują się wioski, w których życie toczy się w tradycyjny sposób.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Obywatele 36 kolejnych państw na celowniku Donalda Trumpa. Zabroni im wjazdu do Ameryki
Nowe Trendy
Mieszkańcy Barcelony i Majorki atakują turystów. „Próbujemy odzyskać nasze miasta"
Nowe Trendy
Cztery typy turystów opanują świat - pokazuje najnowsze badanie
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Nowe Trendy
Trzynaście podstrategii dla turystyki – dotacje przyznane, prace ruszyły