Jak poinformowało australijskie Ministerstwo Handlu i Turystyki, narodowa organizacja zajmująca się promocją turystyki Tourism Australia rozpoczęła nową, dwuletnią kampanię reklamową, której celem jest odbudowanie i rozwijanie turystyki po pandemii i dotkliwych klęskach żywiołowych, takich jak pożary i powodzie.
Nowe działania są kontynuacją kampanii „Come and Say G’Day” z 2022 roku (g’day to australijskie „dzień dobry”).
Kampania obejmie pięć kluczowych rynków: Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię, Chiny, Indie i Japonię. Zamiast jednej uniwersalnej reklamy przygotowano odrębne wersje, dostosowane do lokalnych odbiorców i z udziałem popularnych w danym kraju osobistości.
W USA i Chinach twarzą kampanii został Robert Irwin, syn legendarnego „Łowcy krokodyli” Steve’a Irwina, znany z działalności na rzecz ochrony przyrody. Natomiast w Wielkiej Brytanii występuje Nigella Lawson, popularna autorka książek kulinarnych i gwiazda programów telewizyjnych.
Wszystkie spoty łączy obecność animowanej kangurzycy Ruby the Roo, którą określono jako „rozpoznawalny symbol Australii i sympatycznego przewodnika po atrakcjach kraju”.