Reklama
Rozwiń
Reklama

Black Friday 2025. Na co Polacy polują na wyprzedażach? Podróże wysoko na liście zakupów

Tegoroczny Black Friday przynosi rewolucję w podejściu do konsumpcji. Polacy coraz częściej inwestują w doświadczenia, a nie w przedmioty – i w wyszukiwarce Google widać to jak na dłoni. W szczycie wyprzedaży jedną z najczęściej wyszukiwanych marek w Polsce jest Ryanair, bezpośrednio konkurujący z gigantami technologicznymi.

Publikacja: 27.11.2025 01:13

Black Friday 2025. Na co Polacy polują na wyprzedażach? Podróże wysoko na liście zakupów

Foto: Adobe Stock

Analiza danych Google pokazuje, że Polacy zaczęli interesować się Black Friday, czyli dniem wielkich wyprzedaży w ostatni piątek listopada, rozpoczynającym sezon przedświątecznych zakupów, już w sierpniu i wrześniu – podaje Google w komunikacie prasowym.

W październiku dominowały pytania o datę wydarzenia, a w listopadzie zainteresowanie wystrzeliło, osiągając kulminację ze stukrotnie większym poziomem zapytań.

Co ciekawe, w listopadzie zapytania o tanie loty rosły w podobnym tempie, co te dotyczące smartfonów czy konsol do gier.

Wśród najczęściej wyszukiwanych haseł znalazły się: „tanie loty Dubaj”, „tanie loty Antalya Warszawa”, „tanie loty Polska Ateny”, „tanie loty Holandia” czy „tanie loty Islandia”.

Czytaj więcej

Dobry październik w hotelach. Sezon konferencji w pełni, hotelarze korzystali z popytu
Reklama
Reklama

W wynikach wyszukiwania Ryanair konkuruje z gigantami sprzedającymi elektronikę

W tym tygodniu w zestawieniu najczęściej wyszukiwanych haseł obok największych sprzedawców elektroniki pojawił się Ryanair, co pokazuje, że podróżowanie staje się nowym sposobem inwestowania w jakość życia.

„Zmienia się definicja luksusu. Polacy coraz częściej wybierają wspomnienia zamiast rzeczy – emocje zamiast ekranów. Black Friday to dziś moment, w którym planujemy nie zakupy, lecz przygody” – zauważają eksperci Google, cytowani w komunikacie.

Widać też nową dynamikę sezonu – planowanie podróży rozpoczyna się już jesienią, a listopad staje się miesiącem świadomych decyzji, nie impulsywnych rezerwacji. Podróże są nową elektroniką – symbolem mądrego wydawania pieniędzy.

Czytaj więcej

Booking.com: Mężczyźni planujący podróże są bardziej sexy

Analiza danych Google pokazuje, że Polacy zaczęli interesować się Black Friday, czyli dniem wielkich wyprzedaży w ostatni piątek listopada, rozpoczynającym sezon przedświątecznych zakupów, już w sierpniu i wrześniu – podaje Google w komunikacie prasowym.

W październiku dominowały pytania o datę wydarzenia, a w listopadzie zainteresowanie wystrzeliło, osiągając kulminację ze stukrotnie większym poziomem zapytań.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nowe Trendy
Polska rośnie w oczach niemieckich turystów. „Lubię ten spokój i gościnność”
Nowe Trendy
Amerykanie ograniczają podróże. Martwią się o swoją sytuację finansową
Nowe Trendy
2 grudnia – dzień, w którym politycy dowiedzą się, dlaczego warto wspierać turystykę
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nowe Trendy
Prezes Egipskiej Organizacji Turystycznej: W tym roku odwiedzi nas ponad milion Polaków
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama