Reklama

Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie

Najnowsza kampania promocyjna zachęca turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania Sopotu poza szczytem sezonu. Pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie i podpowiada, jak można wypoczywać aktywnie i w sposób zrównoważony.

Publikacja: 20.11.2024 22:29

Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie

Foto: visit.sopot.pl

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje na przykład „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi” - informuje w komunikacie Sopocka Organizacja Turystyczna, która odpowiada za realizację kampanii.

Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i zachęcić turystów do skorzystania z oferty kulturalno-sportowej i gastronomicznej miasta. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi spa, morsowanie, lodowisko i narty biegowe - to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.

- Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta - mówi prezydent Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim, cytowana w komunikacie.

- Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem. Wystawy, wernisaże, spotkania - każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi spa z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu - dodaje.

Foto: visit.sopot.pl

Reklama
Reklama

Czytaj więcej

Złoty certyfikat POT. W tym roku najlepszy okazał się Bałtowski Kompleks Turystyczny

O jesienno-zimowym Sopocie usłyszą też obcokrajowcy

W ramach kampanii na stronie visit.sopot.pl utworzone zostały podstrony w języku polskim i angielskim (widzimysiewSopocie i seeyouinsopot) z informacjami o atrakcjach i pomysłach na spędzenie w Sopocie jesienno-zimowego czasu. Materiały promocyjne „Widzimy się w Sopocie” pojawią się na wiatach przystankowych, a także w prasie i internecie. Będą też spoty radiowe, reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim.

Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła „See you in Sopot” będą wyświetlane na gdańskim lotnisku i na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Kampania będzie też miała swoje odsłony w innych polskich miastach, na przykład w Zakopanem czy Krakowie. Pierwsze reklamy nowej kampanii pojawią się jeszcze w listopadzie.

- Chcielibyśmy z naszym przekazem trafić do mieszkańców innych regionów Polski, ale również do turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech czy Wielkiej Brytanii. To oni najczęściej odwiedzali nas latem. Teraz, dzięki naszej współpracy z zagranicznymi ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej i kampanii, która będzie widoczna na lotnisku czy promach, dowiedzą się o naszej ofercie na jesień i zimę - mówi prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej Bartłomiej Barski.

Foto: visit.sopot.pl

Czytaj więcej

Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie
Reklama
Reklama

Na potrzeby kampanii zrealizowana została sesja zdjęciowa. Jej bohaterowie - rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, a także para millenialsów - są przedstawieni naturalnie, podczas na przykład jazdy na rowerze, pobytu w saunie czy spaceru brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, między innymi Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator, a także lokale gastronomiczne i spa.

Druga część sesji zostanie zrealizowana już w zimowej aurze. Śnieżne kadry będą wykorzystane między innymi do promocji aktywnego wypoczynku w Sopocie: morsowania, zimowych rejsów katamaranem, nart biegowych czy jazdy na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze.

Kampania „Widzimy się w Sopocie” potrwa do końca marca 2025 roku.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje na przykład „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi” - informuje w komunikacie Sopocka Organizacja Turystyczna, która odpowiada za realizację kampanii.

Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i zachęcić turystów do skorzystania z oferty kulturalno-sportowej i gastronomicznej miasta. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi spa, morsowanie, lodowisko i narty biegowe - to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.

Pozostało jeszcze 83% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Wyspy Kanaryjskie jak z gry wideo. Przyciągają najmłodszych turystów
Nowe Trendy
Kapryśna pogoda latem odciągnęła turystów od Bałtyku. Zyskały na tym polskie góry
Nowe Trendy
Turyści odwracają się od Nowego Jorku. Prognozy pokazują minus 17 procent
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nowe Trendy
PIT zadowolony z zapowiedzi zmiany Karty Nauczyciela. „Załamanie w wycieczkach szkolnych”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama