Urząd odpowiedzialny za promocję Dubaju Visit Dubai (Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing, działający w strukturach Departamentu Gospodarki i Turystyki - DET) we współpracy z agencją marketingową Beautiful Destinations uruchomił Akademię Pięknych Miejsc (Beautiful Destinations Academy). Jest ona pierwszą na świecie uczelnią turystyczną szkolącą twórców cyfrowych treści podróżniczych - pisze w komunikacie DET.
To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na specjalistów tworzących wysokiej jakości materiały marketingowe związane z podróżami, które inspirowałyby współczesnych turystów - wyjaśnia.
Planując podróże, turyści coraz częściej szukają inspiracji w mediach społecznościowych. Publikowane tam posty czy filmy są dziś kluczowym narzędziem marketingu turystycznego - mają ogromny potencjał wpływania na decyzje podróżnych. Nauka w Akademii Pięknych Miejsc ma dać twórcom umiejętności tworzenia wyróżniających się, atrakcyjnych wizualnie treści.
Czytaj więcej
Polska Organizacja Turystyczna ogłasza start 22. edycji Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny...
Akademia Pięknych Miejsc wykształci nowe pokolenie influencerów
- Uruchomienie tego nowatorskiego programu jest dowodem naszego zaangażowania w promowanie kreatywności, innowacyjności i doskonałości w sektorze turystycznym. Tworząc przestrzeń dla twórców treści internetowych, chcemy zwiększyć globalną atrakcyjność Dubaju i jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję jako najlepszego miasta do odwiedzenia, życia i pracy - mówi dyrektor generalny Visit Dubai Issam Kazim, cytowany w komunikacie.