Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Doświadczanie w czasie podróży jest dla ludzi „bardzo" lub „niezwykle ważne” - wynika z badania przeprowadzonego wśród sześciu tysięcy podróżnych. Takiej odpowiedzi udzieliło 98 procent z nich.

Publikacja: 01.04.2024 00:05

Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Foto: Anna Jędrocha

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja wskazała idealne miejsca na wakacje w 2024 roku

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Turyście przyjdzie z pomocą sztuczna inteligencja

Firma odpowiada na ten trend, tworząc nowe narzędzie z myślą o 20 tysiącach swoich dostawców, dzięki któremu ich oferty będą jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb klientów - pisze amerykański portal branży turystycznej Phocuswire.

Chodzi o rozwiązanie, które ułatwi odnajdywanie właściwego produktu na podstawie słów kluczowych w powiązaniu z lokalizacją – tym wszystkim zarządzać ma sztuczna inteligencja. Narzędzie jest również wyposażone w bardziej zaawansowany moduł analityczny, dzięki czemu w jednym miejscu zebrane będą takie wskaźniki jak przychody, liczba sprzedanych biletów, współczynnik konwersji i oceny z porównaniem rok do roku.

Z danych prezentowanych przez GetYourGuide wynika, że firma od powstania w 2009 roku sprzedała 135 milionów biletów na wycieczki, wydarzenia i inne atrakcje.

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Popularne Trendy
Polacy coraz chętniej jeżdżą nad Balaton. Są tam liderem wzrostu
Popularne Trendy
Grecka turystyka stoi przed ważną decyzją – jak działać, żeby utrzymać sukces?
Popularne Trendy
Znani sportowcy promowali polską turystykę. "Setki milionów wyświetleń"
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Popularne Trendy
Polska Organizacja Turystyczna promowała polską turystykę w Ameryce
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont