Reklama

Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Doświadczanie w czasie podróży jest dla ludzi „bardzo" lub „niezwykle ważne” - wynika z badania przeprowadzonego wśród sześciu tysięcy podróżnych. Takiej odpowiedzi udzieliło 98 procent z nich.

Publikacja: 01.04.2024 00:05

Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Foto: Anna Jędrocha

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja wskazała idealne miejsca na wakacje w 2024 roku

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Turyście przyjdzie z pomocą sztuczna inteligencja

Firma odpowiada na ten trend, tworząc nowe narzędzie z myślą o 20 tysiącach swoich dostawców, dzięki któremu ich oferty będą jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb klientów - pisze amerykański portal branży turystycznej Phocuswire.

Chodzi o rozwiązanie, które ułatwi odnajdywanie właściwego produktu na podstawie słów kluczowych w powiązaniu z lokalizacją – tym wszystkim zarządzać ma sztuczna inteligencja. Narzędzie jest również wyposażone w bardziej zaawansowany moduł analityczny, dzięki czemu w jednym miejscu zebrane będą takie wskaźniki jak przychody, liczba sprzedanych biletów, współczynnik konwersji i oceny z porównaniem rok do roku.

Reklama
Reklama

Z danych prezentowanych przez GetYourGuide wynika, że firma od powstania w 2009 roku sprzedała 135 milionów biletów na wycieczki, wydarzenia i inne atrakcje.

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Rząd Niemiec pracuje nad nową strategią dla turystyki. Nacisk na konkurencyjność
Popularne Trendy
Polska zaprasza Holendrów do Gdyni i Lublina. „Obserwujemy wzrost zainteresowania”
Popularne Trendy
Poznań zaprasza na targi turystyczne. "Poznajcie Podlasie wszystkimi zmysłami"
Popularne Trendy
Twierdza Srebrna Góra ze złotym certyfikatem POT. "Różowe okulary, ale i pot, krew i łzy"
Reklama
Reklama