Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Doświadczanie w czasie podróży jest dla ludzi „bardzo" lub „niezwykle ważne” - wynika z badania przeprowadzonego wśród sześciu tysięcy podróżnych. Takiej odpowiedzi udzieliło 98 procent z nich.

Publikacja: 01.04.2024 00:05

Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Foto: Anna Jędrocha

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja wskazała idealne miejsca na wakacje w 2024 roku

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Turyście przyjdzie z pomocą sztuczna inteligencja

Firma odpowiada na ten trend, tworząc nowe narzędzie z myślą o 20 tysiącach swoich dostawców, dzięki któremu ich oferty będą jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb klientów - pisze amerykański portal branży turystycznej Phocuswire.

Chodzi o rozwiązanie, które ułatwi odnajdywanie właściwego produktu na podstawie słów kluczowych w powiązaniu z lokalizacją – tym wszystkim zarządzać ma sztuczna inteligencja. Narzędzie jest również wyposażone w bardziej zaawansowany moduł analityczny, dzięki czemu w jednym miejscu zebrane będą takie wskaźniki jak przychody, liczba sprzedanych biletów, współczynnik konwersji i oceny z porównaniem rok do roku.

Z danych prezentowanych przez GetYourGuide wynika, że firma od powstania w 2009 roku sprzedała 135 milionów biletów na wycieczki, wydarzenia i inne atrakcje.

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Popularne Trendy
Chorwacja: Przestawiamy turystykę na zrównoważone tory. Celem - wysoka jakość
Popularne Trendy
Turyści w kwestiach klimatycznych są jak schizofrenicy
Popularne Trendy
Amerykanie planują wakacje. Na szczycie listy marzeń europejska stolica
Popularne Trendy
Badanie. 60 procent Polaków nie planuje wyjazdu na majówkę
Popularne Trendy
Nowy rok - nowy rekord Polaków w Chorwacji. „Między nami są dobre wibracje”
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO