Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Doświadczanie w czasie podróży jest dla ludzi „bardzo" lub „niezwykle ważne” - wynika z badania przeprowadzonego wśród sześciu tysięcy podróżnych. Takiej odpowiedzi udzieliło 98 procent z nich.

Publikacja: 01.04.2024 00:05

Jadę, więc chcę coś przeżyć – mówią podróżni

Foto: Anna Jędrocha

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja wskazała idealne miejsca na wakacje w 2024 roku

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Turyście przyjdzie z pomocą sztuczna inteligencja

Firma odpowiada na ten trend, tworząc nowe narzędzie z myślą o 20 tysiącach swoich dostawców, dzięki któremu ich oferty będą jeszcze lepiej dopasowane do potrzeb klientów - pisze amerykański portal branży turystycznej Phocuswire.

Chodzi o rozwiązanie, które ułatwi odnajdywanie właściwego produktu na podstawie słów kluczowych w powiązaniu z lokalizacją – tym wszystkim zarządzać ma sztuczna inteligencja. Narzędzie jest również wyposażone w bardziej zaawansowany moduł analityczny, dzięki czemu w jednym miejscu zebrane będą takie wskaźniki jak przychody, liczba sprzedanych biletów, współczynnik konwersji i oceny z porównaniem rok do roku.

Z danych prezentowanych przez GetYourGuide wynika, że firma od powstania w 2009 roku sprzedała 135 milionów biletów na wycieczki, wydarzenia i inne atrakcje.

Z ankiety przeprowadzonej przez GetYourGuide, firmę specjalizującą się w sprzedawaniu atrakcji i wycieczek w odwiedzanych miejscach, wynika, że dla dzisiejszego klienta najważniejsze jest to, czego może doświadczyć w czasie wyjazdu. W sondażu udział wzięło 6 tysięcy ludzi, a 98 procent z nich udzieliło odpowiedzi potwierdzającą tę tezę.

Badanie wykazało również, że w tym roku większość podróżnych planuje wydać na wyjazdy tyle samo, ile w zeszłym roku, lub więcej. A 53 procent „często podróżujących”, czyli osób planujących cztery lub więcej wyjazdów wypoczynkowych w ciągu najbliższych 12 miesięcy, zamierza przeznaczyć więcej na atrakcje.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Ruszyły drugie Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw - 200 wystawców z 29 krajów
Popularne Trendy
Chorwacja zachwyca przez cały rok
Popularne Trendy
Złoty certyfikat POT. W tym roku najlepszy okazał się Bałtowski Kompleks Turystyczny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Popularne Trendy
Hiszpania bije turystyczny rekord. Co czterdziesty gość przyjechał z Polski