Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska zaprasza Holendrów do Gdyni i Lublina. „Obserwujemy wzrost zainteresowania”

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie promował Polskę podczas dwóch wydarzeń w Holandii – branżowego TravDay w Amersfoort i medialnego TravelPRESSentation 2025 w Maarssen. Głównym celem było przedstawienie polskiej oferty turystycznej i nawiązanie kontaktów z touroperatorami, agentami turystycznymi i przedstawicielami mediów.

Publikacja: 10.10.2025 12:50

Polska zaprasza Holendrów do Gdyni i Lublina. „Obserwujemy wzrost zainteresowania”

Foto: ZOPOT Amsterdam

W ramach warsztatów TravDay, które odbyły się 7 października w Amersfoort, Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie zachęcał do odwiedzenia Polski, o czym informuje w komunikacie.

Warsztaty zgromadziły ponad 400 doradców podróży, touroperatorów i agentów MICE. Przedstawiciele ośrodka przeprowadzili rozmowy z partnerami branżowymi, w tym z firmami Sunair Vakanties, De Jong Intra, Fox Reizen i Polen Reizen. Tematem rozmów była współpraca w zakresie promocji Polski.

– Podczas rozmów z przedstawicielami The Travel Club oraz Personal Touch Travel dyskutowaliśmy o współpracy przy szkoleniach i wyjazdach studyjnych do Polski – mówi odpowiedzialna za kontakty branżowe w ZOPOT Amsterdam Magdalena Stoch, cytowana w komunikacie.

Czytaj więcej

Tramwaje w Rotterdamie zachwalają atrakcje Wrocławia, Poznania i Gdańska

Polska reklamuje w Holandii mniej znane miejsca

Dwa dni później przedstawiciele ZOPOT-u promowali Polskę na spotkaniu TravelPRESSentation 2025 w Maarssen, które zgromadziło około 120 dziennikarzy, blogerów i influencerów oraz 20 przedstawicieli organizacji turystycznych.

Reklama
Reklama

Przedstawili między innymi ofertę wyjazdów prasowych do Polski planowanych na 2026 rok. Wśród proponowanych miejsc znalazły się mniej znane na rynku niderlandzkim miasta, takie jak Lublin i Gdynia.

– Wśród niderlandzkich mediów obserwujemy wzrost zainteresowania Polską. Dziennikarze zwracają uwagę na różnorodność przyrodniczą, kulturę, a także rozwój turystyki aktywnej i slow travel – ocenia Małgorzata Duijnmayer z amsterdamskiego ZOPOT-u.

Udział w obu wydarzeniach był istotnym elementem strategii promocyjnej Polski na rynku niderlandzkim. Nawiązane kontakty z przedstawicielami branży turystycznej i mediów tworzą solidną podstawę do dalszej współpracy w 2025 i 2026 roku – głosi komunikat.

ZOPOT Amsterdam planuje kontynuować działania promocyjne podczas warsztatów branżowych, podróży studyjnych i kampanii informacyjnych adresowanych do doradców turystycznych i dziennikarzy.

Czytaj więcej

Wrocław doceniony przez holenderski magazyn kulinarny. „Jedzenie jest niesamowicie dobre”

W ramach warsztatów TravDay, które odbyły się 7 października w Amersfoort, Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie zachęcał do odwiedzenia Polski, o czym informuje w komunikacie.

Warsztaty zgromadziły ponad 400 doradców podróży, touroperatorów i agentów MICE. Przedstawiciele ośrodka przeprowadzili rozmowy z partnerami branżowymi, w tym z firmami Sunair Vakanties, De Jong Intra, Fox Reizen i Polen Reizen. Tematem rozmów była współpraca w zakresie promocji Polski.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Popularne Trendy
Targi turystyczne ITTF Warsaw 2025. „Udział w nich to korzyści i prestiż”
Popularne Trendy
Przedłuża się oczekiwanie na nowego prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej
Popularne Trendy
Raś na otwarciu ITTF: Przed polską turystyką złota era – dwie dekady rozwoju
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Popularne Trendy
Szwajcarska turystyka rośnie. Pomogły piłka nożna kobiet i Eurowizja
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama