W ramach warsztatów TravDay, które odbyły się 7 października w Amersfoort, Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) w Amsterdamie zachęcał do odwiedzenia Polski, o czym informuje w komunikacie.
Warsztaty zgromadziły ponad 400 doradców podróży, touroperatorów i agentów MICE. Przedstawiciele ośrodka przeprowadzili rozmowy z partnerami branżowymi, w tym z firmami Sunair Vakanties, De Jong Intra, Fox Reizen i Polen Reizen. Tematem rozmów była współpraca w zakresie promocji Polski.
– Podczas rozmów z przedstawicielami The Travel Club oraz Personal Touch Travel dyskutowaliśmy o współpracy przy szkoleniach i wyjazdach studyjnych do Polski – mówi odpowiedzialna za kontakty branżowe w ZOPOT Amsterdam Magdalena Stoch, cytowana w komunikacie.
Czytaj więcej
W drugim co do wielkości mieście Holandii trwa kampania promująca Wrocław, Poznań i Gdańsk. Jej o...
Polska reklamuje w Holandii mniej znane miejsca
Dwa dni później przedstawiciele ZOPOT-u promowali Polskę na spotkaniu TravelPRESSentation 2025 w Maarssen, które zgromadziło około 120 dziennikarzy, blogerów i influencerów oraz 20 przedstawicieli organizacji turystycznych.