Brytyjska branża turystyczna promuje bezpieczne podróże

„Podróżuj bezpiecznie” to hasło kampanii, którą prowadzą brytyjskie organizacje branży turystycznej przy wsparciu tamtejszego rządu. Celem jest odbudowanie zaufania do podróży lotniczych.

Publikacja: 16.07.2020 00:14

Brytyjska branża turystyczna promuje bezpieczne podróże

Foto: Fot. AFP

„Travel Safe” (podróżuj bezpiecznie) – pod takim hasłem organizacja reprezentująca sprzedawców usług turystycznych UK Travel Ratail Forum (UKTRF), Stowarzyszenie Operatorów Lotnisk (Airport Operators Association – AOA) i Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) prowadzą kampanię promującą bezpieczne podróże. Od 10 lipca Brytyjczycy mogą wyjeżdżać do 60 krajów, w których ryzyko zakażenia koronawirusem jest niewielkie, bez konieczności poddawania się po powrocie kwarantannie.

CZYTAJ TEŻ: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

– Ponieważ turyści zaczynają wyruszać na wakacje letnie, musimy wdrożyć nowe zasady podróżowania, by zapewnić wszystkim bezpieczeństwo – mówi minister lotnictwa Wielkiej Brytanii Kelly Tolhurst, cytowana przez portal branży turystycznej Breaking Travel News. – Kampania „Travel Safe” to fantastyczna inicjatywa, która pozwoli przypomnieć wytyczne rządu i przedstawić zmiany, jakich pasażerowie powinni oczekiwać na lotniskach i w czasie lotu, a także poinformować o działaniach podejmowanych przez branżę, by chronić podróżnych – dodaje.

Inicjatywę wspiera rząd Wielkiej Brytanii. Informacje zamieszczane są na stronie internetowej www.travelsafeinfo.co.uk i w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie), dodatkowe materiały pojawią się także na lotniskach, w portach, u agentów i w punktach gastronomicznych. Akcja skierowana jest nie tylko do podróżnych, ale też do pracowników turystyki, bo oni również potrzebują zapewnienia, że mogą bezpiecznie wrócić do pracy.

ZOBACZ TAKŻE: Wielka Brytania tnie VAT, żeby pomóc turystyce

– W 2020 roku podróże lotnicze będą inne, ale intensywnie pracowaliśmy z rządem, urzędami odpowiedzialnymi za zdrowie publiczne i branżą, by zapewnić bezpieczeństwo podróżnym – komentuje przedsięwzięcie prezes AOA Karen Dee, dodając, że kampania ma mieć kluczowe znaczenie przy odbudowywaniu zaufania klientów.

„Travel Safe” (podróżuj bezpiecznie) – pod takim hasłem organizacja reprezentująca sprzedawców usług turystycznych UK Travel Ratail Forum (UKTRF), Stowarzyszenie Operatorów Lotnisk (Airport Operators Association – AOA) i Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) prowadzą kampanię promującą bezpieczne podróże. Od 10 lipca Brytyjczycy mogą wyjeżdżać do 60 krajów, w których ryzyko zakażenia koronawirusem jest niewielkie, bez konieczności poddawania się po powrocie kwarantannie.

CZYTAJ TEŻ: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku