Brytyjska branża turystyczna promuje bezpieczne podróże

„Podróżuj bezpiecznie” to hasło kampanii, którą prowadzą brytyjskie organizacje branży turystycznej przy wsparciu tamtejszego rządu. Celem jest odbudowanie zaufania do podróży lotniczych.

Publikacja: 16.07.2020 00:14

Brytyjska branża turystyczna promuje bezpieczne podróże

Foto: Fot. AFP

„Travel Safe” (podróżuj bezpiecznie) – pod takim hasłem organizacja reprezentująca sprzedawców usług turystycznych UK Travel Ratail Forum (UKTRF), Stowarzyszenie Operatorów Lotnisk (Airport Operators Association – AOA) i Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) prowadzą kampanię promującą bezpieczne podróże. Od 10 lipca Brytyjczycy mogą wyjeżdżać do 60 krajów, w których ryzyko zakażenia koronawirusem jest niewielkie, bez konieczności poddawania się po powrocie kwarantannie.

CZYTAJ TEŻ: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

– Ponieważ turyści zaczynają wyruszać na wakacje letnie, musimy wdrożyć nowe zasady podróżowania, by zapewnić wszystkim bezpieczeństwo – mówi minister lotnictwa Wielkiej Brytanii Kelly Tolhurst, cytowana przez portal branży turystycznej Breaking Travel News. – Kampania „Travel Safe” to fantastyczna inicjatywa, która pozwoli przypomnieć wytyczne rządu i przedstawić zmiany, jakich pasażerowie powinni oczekiwać na lotniskach i w czasie lotu, a także poinformować o działaniach podejmowanych przez branżę, by chronić podróżnych – dodaje.

Inicjatywę wspiera rząd Wielkiej Brytanii. Informacje zamieszczane są na stronie internetowej www.travelsafeinfo.co.uk i w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie), dodatkowe materiały pojawią się także na lotniskach, w portach, u agentów i w punktach gastronomicznych. Akcja skierowana jest nie tylko do podróżnych, ale też do pracowników turystyki, bo oni również potrzebują zapewnienia, że mogą bezpiecznie wrócić do pracy.

ZOBACZ TAKŻE: Wielka Brytania tnie VAT, żeby pomóc turystyce

– W 2020 roku podróże lotnicze będą inne, ale intensywnie pracowaliśmy z rządem, urzędami odpowiedzialnymi za zdrowie publiczne i branżą, by zapewnić bezpieczeństwo podróżnym – komentuje przedsięwzięcie prezes AOA Karen Dee, dodając, że kampania ma mieć kluczowe znaczenie przy odbudowywaniu zaufania klientów.

Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Materiał Promocyjny
Mapa drogowa do neutralności klimatycznej
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Tendencje
Minister: Grecka turystyka musi poprawić cztery elementy, żeby się rozwijać