„Celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. To pierwsza kampania w Podkarpackiem, która na tak szeroką skalę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, a przede wszystkim twórców polskiego YouTube’a” – pisze w komunikacie Krystyna Dobrzańska z PROT-u. I dodaje, że PROT zaangażował znanych twórców podróżniczych kanałów: Kołem Się Toczy, Gdzie Bądź i Architecture is a good idea.

Akcja potrwa dziewięć tygodni. W jej trakcie internauci poznają dziewięć cech które wyróżniają region. W każdą niedzielę będzie można obejrzeć nowy film przygotowany przez youtuberów. „Ponadto twórcy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów. (…) Na zaangażowanych czeka wiele konkursów z nagrodami i przede wszystkim masa turystycznych inspiracji”. – czytamy w komunikacie.