Podkarpacie daje się odkryć się w internecie

PROT

Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna startuje z akcją w mediach społecznościowych pod hasłem „Podkarpackie odkrywam. Naturalnie!”

„Celem jest promocja najciekawszych i najpiękniejszych zakątków województwa. To pierwsza kampania w Podkarpackiem, która na tak szeroką skalę wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, a przede wszystkim twórców polskiego YouTube’a” – pisze w komunikacie Krystyna Dobrzańska z PROT-u. I dodaje, że PROT zaangażował znanych twórców podróżniczych kanałów: Kołem Się Toczy, Gdzie Bądź i Architecture is a good idea.

Akcja potrwa dziewięć tygodni. W jej trakcie internauci poznają dziewięć cech które wyróżniają region. W każdą niedzielę będzie można obejrzeć nowy film przygotowany przez youtuberów. „Ponadto twórcy będą relacjonować swoje podróże po województwie w social mediach. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie kilkadziesiąt wpisów. (…) Na zaangażowanych czeka wiele konkursów z nagrodami i przede wszystkim masa turystycznych inspiracji”. – czytamy w komunikacie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Katowice zyskają lotnicze połączenie z Mediolanem

Ryanair ogłosił nową trasę na sezon zimowy 2017/2018 z Katowic do Mediolanu, na lotnisko ...

Polski Bus połączy Jelenią Górę z Kołobrzegiem

Od dziś w serwisie rezerwacyjnym Polskiego Busa dostępna jest nowa trasa z Jeleniej Góry ...

Telewizory w hotelach pod lupą Poczty Polskiej

Właściciel hotelu musi zapłacić karę za niezarejestrowane telewizory. Nie ma znaczenia, że nic o ...

Turecki touroperator kupi niemieckiego Neckermanna

Turecki Anex Tour przejął Thomasa Cooka w Rosji i podpisał wstępną umowę na kupno ...

LOT, Itaka i Orbis najwięksi w turystyce

Trzy biura podróży, dwie linie lotnicze i jedna sieć hoteli – to firmy związane ...

Niemiecki Lidl nie będzie już organizował wycieczek

JT Touristik i Lidl Holidays to dwa biura podróży należące do niemieckiej sieci supermarketów ...