Madryt cię przytuli

Post Image
Post Image
Post Image

Paryż to miasto miłości, Nowy Jork nigdy nie zasypia, Rzym to wieczne miasto, a Madryt to symbol gościnności – uważają włodarze stolicy Hiszpanii i na tej cesze chcą budować jej turystyczny wizerunek

Gościnność i otwartość na turystów to elementy, które wyróżniają Madryt na tle innych miast. I właśnie te atrybuty stały się podstawą nowej strategii miasta opracowanej przez tamtejszą organizację turystyczną Turismo del Ayuntamiento de Madrid.

Jej twórcy chcą, żeby Madryt kojarzył się odwiedzającym z przyjaznym przyjęciem, tak jak Paryż łączony jest z miłością, Nowy Jork z ciągłą aktywnością, a Rzym z historią.

Nowy wizerunek stolicy Hiszpanii ma znaleźć odzwierciedlenie w stworzonym właśnie logotypie, na którym pokazano narysowane dziecięcą kreską ręce obejmujące przyjaźnie napis „ma-drid”. Jego przekaz jest w miarę jasny – Madryt bierze cię w swoje objęcia.

Autorem nowego znaku jest agencja reklamowa Erretres. Prezentacja nowego logo, które ma cztery wersje kolorystyczne, zbiega się z Paradą Równości, która odbędzie się w Madrycie tego lata. W mieście zaplanowanych jest wiele wydarzeń kulturalnych, w tym festiwal muzyczny Mad Cool.

Od jesieni logotyp będzie prezentowany w różnych materiałach promocyjnych wydawanych przez ratusz, pojawi się też w serwisie turystycznym miasta, na portalach społecznościowych, esMADRID.com, w oficjalnym magazynie esMADRIDmagazine, a także w reklamach prowadzonych za granicą i zastąpi dotychczasowy znak !MADRID!.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ryanair: Upadłość Air Berlina jest sztuczna

Ryanair zaskarżył do Federalnego Urzędu Antymonopolowego i do Komisji ds. Konkurencji przejęcie przez Lufthansę ...

Chiny zamykają Wielki Mur i Zakazane Miasto

Z obawy o rozprzestrzenienie się koronawirusa, który zabił już 26 osób, Chiny zaostrzają środki ...

IGHP: Zachodniopomorskie ma nowego dyrektora

Agnieszka Maszner z Havet Hotel w Dźwirzynie została nową dyrektor regionalną Izby Gospodarczej Hotelarstwa ...

Alarm Urbanistyczno-Architektoniczny w Zakopanem

Na wzór Alarmu Smogowego w Zakopanem powstał Alarm Urbanistyczno-Architektoniczny. Ma on powstrzymać wielkopowierzchniowe budownictwo ...

Litwa promowała się zdjęciami… innych krajów

Szefowa departamentu turystyki Litwy przyznała, że jej instytucja reklamowała uroki Litwy w mediach społecznościowych, ...

Zatoka Wraku na Zakintos częściowo otwarta

Władze wyspy Zakintos zakazały korzystania z plaży w Zatoce Wraku. Na nadchodzący sezon podzielą ...