Madryt cię przytuli

Post Image
Post Image
Post Image

Paryż to miasto miłości, Nowy Jork nigdy nie zasypia, Rzym to wieczne miasto, a Madryt to symbol gościnności – uważają włodarze stolicy Hiszpanii i na tej cesze chcą budować jej turystyczny wizerunek

Gościnność i otwartość na turystów to elementy, które wyróżniają Madryt na tle innych miast. I właśnie te atrybuty stały się podstawą nowej strategii miasta opracowanej przez tamtejszą organizację turystyczną Turismo del Ayuntamiento de Madrid.

Jej twórcy chcą, żeby Madryt kojarzył się odwiedzającym z przyjaznym przyjęciem, tak jak Paryż łączony jest z miłością, Nowy Jork z ciągłą aktywnością, a Rzym z historią.

Nowy wizerunek stolicy Hiszpanii ma znaleźć odzwierciedlenie w stworzonym właśnie logotypie, na którym pokazano narysowane dziecięcą kreską ręce obejmujące przyjaźnie napis „ma-drid”. Jego przekaz jest w miarę jasny – Madryt bierze cię w swoje objęcia.

Autorem nowego znaku jest agencja reklamowa Erretres. Prezentacja nowego logo, które ma cztery wersje kolorystyczne, zbiega się z Paradą Równości, która odbędzie się w Madrycie tego lata. W mieście zaplanowanych jest wiele wydarzeń kulturalnych, w tym festiwal muzyczny Mad Cool.

Od jesieni logotyp będzie prezentowany w różnych materiałach promocyjnych wydawanych przez ratusz, pojawi się też w serwisie turystycznym miasta, na portalach społecznościowych, esMADRID.com, w oficjalnym magazynie esMADRIDmagazine, a także w reklamach prowadzonych za granicą i zastąpi dotychczasowy znak !MADRID!.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Spłonął dach opery w Kuwejcie

Budynek nowej opery w Kuwejcie, który otwarto trzy miesiące temu, kosztował 770 milionów dolarów ...

Grupa TUI zadowolona z najnowszych wyników

W pierwszym kwartale tego roku rozliczeniowego obrót Grupy TUI zwiększył się o 6,8 procent, ...

Mniej pasażerów na lotnisku Zaventem

O 1,7 mln mniej pasażerów – porównując rok do roku – przyjął w 2016 ...

W hotelach coraz więcej gości

Polska branża hotelowa przeżywa rozkwit. Ale obecny rok przyniesie wzrost kosztów, który może wyhamować ...

Rosja: Potrzebny fundusz gwarancyjny dla linii lotniczych

Rosyjscy przewoźnicy lotnicy powinni się składać na Lotniczy Fundusz Rezerwowy, który zabezpieczy turystów, gdy ...

Rekordowe wakacje na lotnisku w Jasionce

Podrzeszowskie lotnisko w Jasionce w trakcie dwóch wakacyjnych miesięcy obsłużyło ponad 140 tysięcy pasażerów. ...