POT: Czas na Polskę – Time For Poland

materiały prasowe

Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej – „Time For Poland”. Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do zwiedzenia Polski

Akcja skierowana jest do ludzi w wieku 25-35 lat i rodzin z dziećmi, którzy wybierają się do Czech i na Węgry lub lub już odwiedziły te kraje. POT chciałby ich teraz zachęcić do odwiedzenia Polski. Podczas szukania najlepszego hotelu lub biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawi im się reklama „Time For Poland”, która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy – podaje komunikat prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej.

– Badaliśmy  potencjał turystyczny państw europejskich – mówi wiceprezes POT Agnieszka Jędrzejczyk, cytowana w komunikacie. – Okazało się, że właśnie mieszkańcy tych krajów najchętniej podróżują do Czech i na Węgry. Postanowiliśmy więc zainteresować ich także Polską. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne kierunki – Kraków, Warszawę i  Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe, a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże. 

Kampania wystartowała wraz z początkiem września i potrwa do końca października.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kraków wspiera odpowiedzialną turystykę

Podczas forum burmistrzów w Lizbonie 16 miast, w tym Kraków, zobowiązało się do przestrzegania ...

Nowy Jork pogada z turystami przez Messengera

NYC & Company, firma zarządzająca promocją Nowego Jorku jako kierunku turystycznego, będzie informować odwiedzających ...

Hepworth Gallery muzeum roku w Wielkiej Brytanii

Hepworth Gallery na północy Anglii otrzymała prestiżowy tytuł brytyjskiego muzeum roku Istniejąca od sześciu ...

Nowy właściciel My Travel wynegocjował umowę z Rainbowem

Po trzech latach przerwy sieć agencyjna MyTravel i biuro podróży Rainbow wznawiają współpracę. Od ...

10 najbardziej instagramowych hoteli świata według CARTER®

Pomimo stresów i niepewności związanych z COVID-19 chęć podróży w nas staje się coraz ...

Rainbow sprzedał mniej, ale za więcej

Od rozpoczęcia sprzedaży wycieczek na sezon Lato 2019 do końca stycznia biuro podróży Rainbow ...