Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska wiceprezes POT

materiały prasowe

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej zarekomendował Radzie POT Agnieszkę Jędrzejczyk-Wojciechowską na stanowisko wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Rada pozytywnie zaopiniowała tę kandydaturę

Jak podaje POT, Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska to specjalistka od komunikacji marketingowej. Od ponad kilkunastu lat zawodowo zajmuje się realizacją i nadzorem kampanii reklamowych i public relations.

Koordynowała i nadzorowała kampanie reklamowe i public relations dla korporacji międzynarodowych, w tym m.in.: Procter&Gamble, Nestle, Unilever, Pepsico czy Reeboka. Pełniła też funkcję opiekuna klienta w agencji reklamowej Tomorrow. Przez ostatnie 10 lat pracowała w polskiej agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów. Wcześniej pracowała m.in. w sieci perfumerii Sephora i Domu Mody Forget-me-Not.

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska biegle posługuje się językiem angielskim. Jest absolwentką zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. Pion ten, w związku ze zmianami w Polskiej Organizacji Turystycznej, będzie realizował m.in. kampanie internetowe.

Jędrzejczyk-Wojciechowska w wolnym czasie rozwija pasje podróżnicze. Interesuje się również fotografią, wzornictwem i modą. Poza tym śledzi trendy w zdrowym żywieniu.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Hiszpania ma instrukcje, jak przyjmować turystów

12 przewodników dla biur podróży, hoteli, uzdrowisk, przewodników turystycznych, spa, restauracji, pól golfowych, muzeów ...

Betlej: Kiedy wyborcze emocje opadną, ruszy sprzedaż wycieczek

Zakończenie kampanii wyborczej w wyborach do Parlamentu Europejskiego powinno spowodować uspokojenie emocji i zwiększenie ...

ERV: Ślubu nie będzie? Mamy na to polisę

Rozstanie z partnerem i rezygnację z wyjazdu części grupy włączyło do nowej polisy podróżnej ...

Grecy sami zareklamują swój kraj

Share Your Greece (podziel się swoją Grecją) to hasło kampanii prowadzonej przez Marketing Greece. ...

Korea Północna czeka na rosyjskich turystów

Korea Północna pierwszy raz wydała licencję rosyjskiemu biuru podróży. Zaprasza turystów z Rosji, obiecując ...

Pomorze inwestuje 216 milionów złotych w infrastrukturę turystyczną

Drogi rowerowe nad morzem i na Żuławach, trasy kajakowe na rzekach, przystanie żeglarskie na ...