Jak podaje POT, Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska to specjalistka od komunikacji marketingowej. Od ponad kilkunastu lat zawodowo zajmuje się realizacją i nadzorem kampanii reklamowych i public relations.
Koordynowała i nadzorowała kampanie reklamowe i public relations dla korporacji międzynarodowych, w tym m.in.: Procter&Gamble, Nestle, Unilever, Pepsico czy Reeboka. Pełniła też funkcję opiekuna klienta w agencji reklamowej Tomorrow. Przez ostatnie 10 lat pracowała w polskiej agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów. Wcześniej pracowała m.in. w sieci perfumerii Sephora i Domu Mody Forget-me-Not.
Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska biegle posługuje się językiem angielskim. Jest absolwentką zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.
W Polskiej Organizacji Turystycznej będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. Pion ten, w związku ze zmianami w Polskiej Organizacji Turystycznej, będzie realizował m.in. kampanie internetowe.
Jędrzejczyk-Wojciechowska w wolnym czasie rozwija pasje podróżnicze. Interesuje się również fotografią, wzornictwem i modą. Poza tym śledzi trendy w zdrowym żywieniu.