Brytyjska branża turystyczna promuje bezpieczne podróże

Fot. AFP

„Podróżuj bezpiecznie” to hasło kampanii, którą prowadzą brytyjskie organizacje branży turystycznej przy wsparciu tamtejszego rządu. Celem jest odbudowanie zaufania do podróży lotniczych.

„Travel Safe” (podróżuj bezpiecznie) – pod takim hasłem organizacja reprezentująca sprzedawców usług turystycznych UK Travel Ratail Forum (UKTRF), Stowarzyszenie Operatorów Lotnisk (Airport Operators Association – AOA) i Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych (IATA) prowadzą kampanię promującą bezpieczne podróże. Od 10 lipca Brytyjczycy mogą wyjeżdżać do 60 krajów, w których ryzyko zakażenia koronawirusem jest niewielkie, bez konieczności poddawania się po powrocie kwarantannie.

CZYTAJ TEŻ: Dekalog bezpiecznego turysty. POT radzi, jak podróżować

– Ponieważ turyści zaczynają wyruszać na wakacje letnie, musimy wdrożyć nowe zasady podróżowania, by zapewnić wszystkim bezpieczeństwo – mówi minister lotnictwa Wielkiej Brytanii Kelly Tolhurst, cytowana przez portal branży turystycznej Breaking Travel News. – Kampania „Travel Safe” to fantastyczna inicjatywa, która pozwoli przypomnieć wytyczne rządu i przedstawić zmiany, jakich pasażerowie powinni oczekiwać na lotniskach i w czasie lotu, a także poinformować o działaniach podejmowanych przez branżę, by chronić podróżnych – dodaje.

Inicjatywę wspiera rząd Wielkiej Brytanii. Informacje zamieszczane są na stronie internetowej www.travelsafeinfo.co.uk i w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie), dodatkowe materiały pojawią się także na lotniskach, w portach, u agentów i w punktach gastronomicznych. Akcja skierowana jest nie tylko do podróżnych, ale też do pracowników turystyki, bo oni również potrzebują zapewnienia, że mogą bezpiecznie wrócić do pracy.

ZOBACZ TAKŻE: Wielka Brytania tnie VAT, żeby pomóc turystyce

– W 2020 roku podróże lotnicze będą inne, ale intensywnie pracowaliśmy z rządem, urzędami odpowiedzialnymi za zdrowie publiczne i branżą, by zapewnić bezpieczeństwo podróżnym – komentuje przedsięwzięcie prezes AOA Karen Dee, dodając, że kampania ma mieć kluczowe znaczenie przy odbudowywaniu zaufania klientów.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

LOT odbiera ósmego dreamlinera

Jutro prosto z fabryki w Everret w Stanach Zjednoczonych odleci do Warszawy ósmy i ...

Schmetterling: Minimum 11 procent prowizji

Niemiecka organizacja zrzeszająca agentów turystycznych, Schmetterling, uważa, że należy walczyć z ciągłym obniżaniem prowizji ...

Enter Air: Nasi pasażerowie nie chcą latać z Radomia

Czarterowa linia lotnicza Enter Air zapytała swoich pasażerów „Z którego lotniska byłoby Pani/Panu najwygodniej ...

POT: Studenci Erasmusa pomogą w promocji Polski

POT rozpoczyna konkurs „Discover Poland with your mates – Erasmus” dla obcokrajowców studiujących w ...

Alitalia strajkuje, 200 lotów odwołanych

Dwieście lotów odwołała Alitalia w niedzielę z powodu strajku pracowników. Te linie lotnicze pogrążone ...

Bardzo dobry sierpień lotniska w Zielonej Górze

W sierpniu liczba pasażerów, którzy odlecieli z Zielonej Góry, wzrosła o 138 procent w ...