Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) i Meklemburgia-Pomorze Przednie zachęcają do aktywnego wypoczynku w Niemczech w ramach kampanii promocyjnej pod hasłem #WanderlustGermany (co znaczy ochota na wędrówki po Niemczech) – informuje DZT w komunikacie. Kampania ruszyła w 13 krajach Europy.

– #WanderlustGermany promuje aktywne formy wypoczynku wśród przyrody i jest odpowiedzią na rosnące w obecnej sytuacji potrzeby turystów szukających przede wszystkim bezpieczeństwa, jakości i równowagi – mówi prezes DZT Petra Hedorfer, cytowana w komunikacie. – W kampanii kładziemy nacisk na komunikację cyfrową i innowacyjne wydarzenia na rynkach lokalnych, którymi inicjujemy nowy start niemieckiej turystyki przyjazdowej. W kampanii wykorzystujemy też renomę Niemiec w zakresie turystyki zrównoważonej – dodaje.

CZYTAJ TEŻ: Niemcy – 2021 rokiem uzdrowisk i miasteczek

DZT adresuje kampanię do trzech grup turystów: miłośników turystyki pieszej i rowerowej ze sportowym zacięciem, rodzin chcących spędzić czas na łonie natury oraz pasjonatów przyrody i kulinariów.

Reklamy prezentowane są w mediach społecznościowych, na internetowych platformach podróżniczych, docierają do adresatów także pocztą elektroniczną. Hasztagi akcji to #WanderlustGermany i #NowIsYourTimeForGermany. Działa też strona germany.travel/wanderlust z informacjami, zdjęciami i filmami. Kampanię wspierają imprezy plenerowe organizowane od połowy sierpnia do połowy września w sześciu najważniejszych krajach – Danii, Holandii, Francji, Austrii, Szwajcarii i Polsce.