Poland Convention Bureau działające w strukturach Polskiej Organizacji Turystycznej i stowarzyszenie SITE Poland zrzeszające firmy z branży MICE uruchomiły nowe narzędzie do promocji Polski jako miejsca atrakcyjnego dla przemysłu spotkań, turystyki biznesowej i wyjazdów typu incentive – informuje POT w komunikacie.
Destination Poland, bo tak nazywa się to narzędzie (dostępne na stronie internetowej SITE Poland, po polsku i angielsku), zawiera między innymi informacje o atrakcjach w Polsce, propozycje programów incentive, kalendarz najważniejszych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych i praktyczne wskazówki. To odpowiedź na coraz większą popularność polskich produktów incentive zarówno wśród członków SITE w kraju i za granicą, jak i innych przedstawicieli branży incentive w Polsce – wyjaśnia POT. I przypomina, że to już kolejne narzędzie promocyjna dla branży spotkań, po uruchomionym w maju zeszłego roku Poland: Online Site Inspection.
CZYTAJ WIĘCEJ: Branża spotkań z nowym narzędziem promocyjnym
– Polska Organizacja Turystyczna od lat z chęcią podejmuje współpracę ze środowiskiem branżowym w celu pozyskiwania i wspierania międzynarodowych konferencji czy kongresów. Współpracę ze specjalistami z SITE Poland i ekspertami w miastach i regionach Poland Convention Bureau zapoczątkowało w 2020 roku cyklem podróży studyjnych dla organizatorów podróży motywacyjnych, którzy ze względu na utrudnienia w podróżach zainteresowali się rodzimą ofertą. Dzisiejsza premiera to kolejny przykład elastycznego podejście naszej branży do odbudowy sektora – mówi prezes POT Rafał Szlachta, cytowany w komunikacie.
Polska jest liderem Europy Środkowej, wyróżnia ją wysoki poziom innowacji w branży incentive travel – przekonuje POT. Rynek jest silny dzięki dużej profesjonalizacji i dobrze zorganizowany, bo działają na nim lokalne i międzynarodowe stowarzyszenia.