Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.11.2017 12:32 Publikacja: 09.11.2017 12:06
Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska
Foto: materiały prasowe
Jak podaje POT, Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska to specjalistka od komunikacji marketingowej. Od ponad kilkunastu lat zawodowo zajmuje się realizacją i nadzorem kampanii reklamowych i public relations.
Koordynowała i nadzorowała kampanie reklamowe i public relations dla korporacji międzynarodowych, w tym m.in.: Procter&Gamble, Nestle, Unilever, Pepsico czy Reeboka. Pełniła też funkcję opiekuna klienta w agencji reklamowej Tomorrow. Przez ostatnie 10 lat pracowała w polskiej agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów. Wcześniej pracowała m.in. w sieci perfumerii Sephora i Domu Mody Forget-me-Not.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas