Reklama

Mazowsze musi umieć się sprzedać

O tym, jak skuteczniej komercjalizować sieciowe produkty turystyczne, rozmawiali podczas seminarium członkowie Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Najlepsze produkty nagrodzili certyfikatami

Publikacja: 30.03.2017 18:55

Mazowsze musi umieć się sprzedać

Foto: Anna Kłossowska

– Pracując na Mazowszu co dzień przekonuję się, że jest ono pełne ciekawych, atrakcyjnych miejsc, do których warto przyjechać. Problem w tym, żeby wyeksponować te walory i je sprzedać – wyjaśnił istotę problemu prezes MROT-u Jan Błoński. Chcemy przenieść działania turystyczne na wyższy, efektywniejszy poziom poprzez komercjalizację produktów turystycznych w obszarze sieci, które nam się dziś rysują. Od tego, w jakim stopniu nam się uda te zamierzenia zrealizować, zależeć będzie rozwój turystyki na Mazowszu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama