Reklama

Mazowsze musi umieć się sprzedać

O tym, jak skuteczniej komercjalizować sieciowe produkty turystyczne, rozmawiali podczas seminarium członkowie Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Najlepsze produkty nagrodzili certyfikatami

Publikacja: 30.03.2017 18:55

Mazowsze musi umieć się sprzedać

Foto: Anna Kłossowska

– Pracując na Mazowszu co dzień przekonuję się, że jest ono pełne ciekawych, atrakcyjnych miejsc, do których warto przyjechać. Problem w tym, żeby wyeksponować te walory i je sprzedać – wyjaśnił istotę problemu prezes MROT-u Jan Błoński. Chcemy przenieść działania turystyczne na wyższy, efektywniejszy poziom poprzez komercjalizację produktów turystycznych w obszarze sieci, które nam się dziś rysują. Od tego, w jakim stopniu nam się uda te zamierzenia zrealizować, zależeć będzie rozwój turystyki na Mazowszu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama