Mazowsze musi umieć się sprzedać

O tym, jak skuteczniej komercjalizować sieciowe produkty turystyczne, rozmawiali podczas seminarium członkowie Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Najlepsze produkty nagrodzili certyfikatami

Publikacja: 30.03.2017 18:55

Mazowsze musi umieć się sprzedać

Foto: Anna Kłossowska

– Pracując na Mazowszu co dzień przekonuję się, że jest ono pełne ciekawych, atrakcyjnych miejsc, do których warto przyjechać. Problem w tym, żeby wyeksponować te walory i je sprzedać – wyjaśnił istotę problemu prezes MROT-u Jan Błoński. Chcemy przenieść działania turystyczne na wyższy, efektywniejszy poziom poprzez komercjalizację produktów turystycznych w obszarze sieci, które nam się dziś rysują. Od tego, w jakim stopniu nam się uda te zamierzenia zrealizować, zależeć będzie rozwój turystyki na Mazowszu.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście