Expo w Łodzi szansą na promocję Polski

Organizacja wystawy Expo w Łodzi, może nie tylko dać ogromny impuls rozwojowy temu miastu, ale też wspomóc rozpoznawalność marki jaką jest Polska

Publikacja: 07.09.2016 12:19

Expo w Łodzi szansą na promocję Polski

Foto: materiały prasowe

To wnioski płynące z dyskusji „Efektywne wykorzystanie szansy organizacji Expo 2022 w Łodzi na promocję Polski" podczas XXVI Forum Ekonomicznego w Krynicy. Zdaniem panelistów Expo to okazja do ekspansji zagranicznej polskich firm, promowania polskich marek, nawiązywania relacji i tworzenia przestrzeni dla biznes networkingu, a także stymulowania rozwoju sektora prywatnego poprzez inwestycje publiczne. Ich zdaniem dużym atutem polskiej kandydatury jest także powrót z ideą Expo do centrum miasta, łatwa dostępność komunikacyjna Łodzi, a także zaproponowana tematyka, czyli rewitalizacja, będąca odpowiedzią na globalne trendy urbanizacyjne i pilne potrzeby mieszkańców miast.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"