Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.11.2015 10:20 Publikacja: 02.11.2015 10:20
Foto: Bloomberg
Firma PhocusWright przeanalizowała powody, dla których turyści nie są skłonni do rezerwowania biletów do muzeów, na koncerty i przedstawienia czy wycieczek po okolicy przez internet. Okazuje się, że większość odwiedzających, o tym, co będzie robić w miejscu wypoczynku, decyduje dopiero, kiedy dociera na miejsce. A przecież wcześniejsze zaplanowanie pobytu mogłoby zaoszczędzić im, jeśli nie pieniądze, to przynajmniej czas.
Pierwszym z powodów, dla których turyści nie chcą rezerwować dodatkowych usług turystycznych przez Internet, na które analitycy wskazują w raporcie „The In-Destination Experience: Shopping, Dining, Activities & Tours" jest brak wyraźnych korzyści wynikających z takich zakupów. Kupienie biletu do muzeum czy innej lokalnej atrakcji pozwala oszczędzić sobie stania w kolejce do kasy, ale poza tą zaletą, trudno wymienić inne. Bilety wcale nie są tańsze, a choć wejściówkę ma się w ręku z dużym wyprzedzeniem, nadal trzeba czekać na wejście do zwiedzanego miejsca. Co więcej, często trzeba liczyć się z niedogodnościami w odzyskiwaniu pieniędzy, jeśli zrezygnuje się z usługi. Większość turystów nie chce sobie ograniczać swobody, która jest jedną z zalet urlopu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas