Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.08.2015 13:04 Publikacja: 08.08.2015 12:26
Boeing musiał wziąć pod uwagę zmianę wyposażenia wnętrz, na zdjęciu najnowszy model 787
Foto: Bloomberg
Samoloty koncernu nie zmieniły się, nowe specyfikacje mają lepiej odzwierciedlać ich rzeczywiste użytkowanie. Koncern zwiększył liczbę foteli w największych samolotach szerokokadłubowych 787 i 777 (nie zmienił ich w 737). Jednocześnie podaje teraz krótszy zasięg wszystkich modeli. Najbardziej, bo o 665 mil (1230 km), zmniejszył zasięg wprowadzonemu niedawno na rynek modelowi 787-9.
Zmiany te wynikają z tego, że nowe fotele klasy premium, często rozkładające się na płasko, są o około 40 kg cięższe od poprzednich. Koncern założył ponadto, że podróżni więcej ważą, podobnie jak ich bagaże, chociaż nie podał szczegółów wyliczeń. Zmiany są też wynikiem tego, że wielu przewoźników korzysta z samolotów szerokokadłubowych z podziałem na dwie klasy, a nie jak dotąd na trzy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas