Aktualizacja: 30.05.2019 07:34 Publikacja: 30.05.2019 07:34
Foto: Bloomberg
TUI chce dostać dane klientów obsługiwanych przez współpracujące z nim agencje - donosi portal Travel Talk. - Model współpracy między touroperatorem a agentem bardzo się zmienia - mówi regionalny kierownik sprzedaży w TUI Deutschland Dirk Thielecke. Coraz więcej turystów rezerwuje wakacje w sieci, co widać w statystykach. Podczas gdy w 2010 roku odsetek takich osób wyniósł 26 procent, to w 2018 roku już 42 procent.
Dyrektor sprzedaży w niemieckim TUI Hubert Kluske już wcześniej zapowiadał, że firma będzie realizować strategię sprzedaży wielokanałowej, do której chce włączyć agentów. Do jej wdrożenia potrzebne są dane klientów. Firma planuje teraz wykorzystywać je samodzielnie, by wysyłać im reklamy.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas