Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 30.05.2019 07:34 Publikacja: 30.05.2019 07:34
Foto: Bloomberg
TUI chce dostać dane klientów obsługiwanych przez współpracujące z nim agencje - donosi portal Travel Talk. - Model współpracy między touroperatorem a agentem bardzo się zmienia - mówi regionalny kierownik sprzedaży w TUI Deutschland Dirk Thielecke. Coraz więcej turystów rezerwuje wakacje w sieci, co widać w statystykach. Podczas gdy w 2010 roku odsetek takich osób wyniósł 26 procent, to w 2018 roku już 42 procent.
Dyrektor sprzedaży w niemieckim TUI Hubert Kluske już wcześniej zapowiadał, że firma będzie realizować strategię sprzedaży wielokanałowej, do której chce włączyć agentów. Do jej wdrożenia potrzebne są dane klientów. Firma planuje teraz wykorzystywać je samodzielnie, by wysyłać im reklamy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas