Reklama
Rozwiń
Reklama

Goście łatwo rezerwują noclegi i łatwo je anulują

Prawie 40 procent zamówionych noclegów zostało w zeszłym roku odwołanych. Wskaźnik ten jest szczególnie wysoki u internetowych agentów turystycznych

Publikacja: 29.04.2019 07:04

Goście łatwo rezerwują noclegi i łatwo je anulują

Foto: Bloomberg

D-Edge, firma technologiczna należąca do koncernu Accor, przeanalizowała zeszłoroczną sprzedaż noclegów w 680 hotelach w Europie - podaje portal branżowy AHGZ. Pod uwagę wzięła wszystkie internetowe kanały sprzedaży.

Z badania wynika, że klienci zrezygnowali z 39,6 procent zamówionych pobytów. Największy odsetek rezygnacji odnotowały internetowe agencje turystyczne - dla Grupy HRS było to 66 procent, dla Booking.com 49,8 procent. Z kolei odsetek rezygnacji na własnych stronach obiektów wyniósł 18,2 procent.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama