Reklama
Rozwiń
Reklama

Goście łatwo rezerwują noclegi i łatwo je anulują

Prawie 40 procent zamówionych noclegów zostało w zeszłym roku odwołanych. Wskaźnik ten jest szczególnie wysoki u internetowych agentów turystycznych

Publikacja: 29.04.2019 07:04

Goście łatwo rezerwują noclegi i łatwo je anulują

Foto: Bloomberg

D-Edge, firma technologiczna należąca do koncernu Accor, przeanalizowała zeszłoroczną sprzedaż noclegów w 680 hotelach w Europie - podaje portal branżowy AHGZ. Pod uwagę wzięła wszystkie internetowe kanały sprzedaży.

Z badania wynika, że klienci zrezygnowali z 39,6 procent zamówionych pobytów. Największy odsetek rezygnacji odnotowały internetowe agencje turystyczne - dla Grupy HRS było to 66 procent, dla Booking.com 49,8 procent. Z kolei odsetek rezygnacji na własnych stronach obiektów wyniósł 18,2 procent.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama