Goście łatwo rezerwują noclegi i łatwo je anulują

Prawie 40 procent zamówionych noclegów zostało w zeszłym roku odwołanych. Wskaźnik ten jest szczególnie wysoki u internetowych agentów turystycznych

Publikacja: 29.04.2019 07:04

Goście łatwo rezerwują noclegi i łatwo je anulują

Foto: Bloomberg

D-Edge, firma technologiczna należąca do koncernu Accor, przeanalizowała zeszłoroczną sprzedaż noclegów w 680 hotelach w Europie - podaje portal branżowy AHGZ. Pod uwagę wzięła wszystkie internetowe kanały sprzedaży.

Z badania wynika, że klienci zrezygnowali z 39,6 procent zamówionych pobytów. Największy odsetek rezygnacji odnotowały internetowe agencje turystyczne - dla Grupy HRS było to 66 procent, dla Booking.com 49,8 procent. Z kolei odsetek rezygnacji na własnych stronach obiektów wyniósł 18,2 procent.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"