Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.04.2019 07:04 Publikacja: 29.04.2019 07:04
Foto: Bloomberg
D-Edge, firma technologiczna należąca do koncernu Accor, przeanalizowała zeszłoroczną sprzedaż noclegów w 680 hotelach w Europie - podaje portal branżowy AHGZ. Pod uwagę wzięła wszystkie internetowe kanały sprzedaży.
Z badania wynika, że klienci zrezygnowali z 39,6 procent zamówionych pobytów. Największy odsetek rezygnacji odnotowały internetowe agencje turystyczne - dla Grupy HRS było to 66 procent, dla Booking.com 49,8 procent. Z kolei odsetek rezygnacji na własnych stronach obiektów wyniósł 18,2 procent.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas