Ryanair zamienia harfę na pszczołę

Ryanair zmienia w Polsce nazwę na Buzz. Buzz to dźwięk naśladujący bzyczenie pszczoły, symbolem nowej marki będzie więc wizerunek tego owada

Publikacja: 14.03.2019 11:27

Ryanair zamienia harfę na pszczołę

Foto: Materiały promocyjne

Zdaniem firmy Buzz symbolizuje „młodość, zapał i pozytywną energię". Skąd ta zmiana? Jak tłumaczy prezes polskiej spółki Ryanaira, Ryanair Sun, linia lotnicza uzyskała w 2018 roku w Polsce certyfikat AOC, czyli uprawnienia Urzędu Lotnictwa Cywilnego, do latania w danym kraju, i zarejestrowała tu 17 swoich samolotów. Dlatego holding chce ją wyróżnić także wizerunkowo.

Inny powód, jaki podaje Michał Kaczmarzyk, to chęć przyciągnięcia większej liczby klientów. A trzeci, to mieszany charakter usług jakie na polskim – i tylko na polskim – rynku świadczy Ryanair. Zarówno oferuje tu regularne przeloty dla indywidualnych klientów, jak i współpracuje z biurami podróży (TUI i Grecos) jako przewoźnik czarterowy, wynajmując im całe samoloty na sezony turystyczne.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku