Ryanair zamienia harfę na pszczołę

Ryanair zmienia w Polsce nazwę na Buzz. Buzz to dźwięk naśladujący bzyczenie pszczoły, symbolem nowej marki będzie więc wizerunek tego owada

Publikacja: 14.03.2019 11:27

Ryanair zamienia harfę na pszczołę

Foto: Materiały promocyjne

Zdaniem firmy Buzz symbolizuje „młodość, zapał i pozytywną energię". Skąd ta zmiana? Jak tłumaczy prezes polskiej spółki Ryanaira, Ryanair Sun, linia lotnicza uzyskała w 2018 roku w Polsce certyfikat AOC, czyli uprawnienia Urzędu Lotnictwa Cywilnego, do latania w danym kraju, i zarejestrowała tu 17 swoich samolotów. Dlatego holding chce ją wyróżnić także wizerunkowo.

Inny powód, jaki podaje Michał Kaczmarzyk, to chęć przyciągnięcia większej liczby klientów. A trzeci, to mieszany charakter usług jakie na polskim – i tylko na polskim – rynku świadczy Ryanair. Zarówno oferuje tu regularne przeloty dla indywidualnych klientów, jak i współpracuje z biurami podróży (TUI i Grecos) jako przewoźnik czarterowy, wynajmując im całe samoloty na sezony turystyczne.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Teraz do subskrypcji półrocznej i rocznej – bezpłatny dostęp do Nexto Premium na miesiąc
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście