Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Niemiecki touroperator FTI zachęca klientów do kupowania wyjazdów licznymi zniżkami. Skorzystają na tym agenci uprawnieni do dawania rabatów, odbierając przy tym pełną prowizję

Publikacja: 14.03.2019 05:38

Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Foto: FTI

Niemiecki touroperator FTI w ramach akcji reklamowych daje klientom różne zniżki i bony rabatowe. Jednocześnie uspokaja agentów, że nic na tym nie stracą. Po pierwsze turyści będą bardziej skłonni do zarezerwowania wyjazdów, po drugie agenci dostaną prowizję od pełnej ceny.

Czytaj też: "FTI płaci agentom za udział w szkoleniach".

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"