Irlandia przyspiesza bicie serca

Najnowszy spot reklamowy Irlandii powstał w oparciu o liczbę uderzeń serca na minutę u turystów, którzy zwiedzali kraj pierwszy raz w życiu

Publikacja: 14.01.2019 06:44

Irlandia przyspiesza bicie serca

Foto: Tourism Ireland

Tourism Ireland, organizacja odpowiedzialna za promocję Irlandii za granicą, prowadzi pierwszą od siedmiu lat dużą kampanię promocyjną . Na jej potrzeby wyprodukowała 60-sekundowy spot, w którym pokazuje miejsca wzbudzające taki zachwyt, że turystom zaczyna szybciej bić serce.

Do realizacji filmu zaprosiła młode małżeństwo, które pierwszy raz odkrywało uroki Irlandii. W czasie podróży uczestnicy projektu byli podłączeni do aparatury monitorującej bicie ich serc. Miejsca, które wywarły na nich największe wrażenie, określone właśnie częstotliwością uderzeń na minutę, przedstawiono w reklamie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska