Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2019 06:44 Publikacja: 14.01.2019 06:44
Foto: Tourism Ireland
Tourism Ireland, organizacja odpowiedzialna za promocję Irlandii za granicą, prowadzi pierwszą od siedmiu lat dużą kampanię promocyjną . Na jej potrzeby wyprodukowała 60-sekundowy spot, w którym pokazuje miejsca wzbudzające taki zachwyt, że turystom zaczyna szybciej bić serce.
Do realizacji filmu zaprosiła młode małżeństwo, które pierwszy raz odkrywało uroki Irlandii. W czasie podróży uczestnicy projektu byli podłączeni do aparatury monitorującej bicie ich serc. Miejsca, które wywarły na nich największe wrażenie, określone właśnie częstotliwością uderzeń na minutę, przedstawiono w reklamie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas