Aktualizacja: 11.01.2019 12:16 Publikacja: 11.01.2019 12:16
Foto: Newseria Biznes
- Rok 2018 był dobry dla polskiej branży turystycznej. Zadecydowały o tym przede wszystkim wyjątkowo długa majówka, udane wakacje, szczególnie nad morzem, a także idealna pogoda poza sezonem - ocenia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes kierownik ds. marketingu portalu Noclegi.pl Agnieszka Wirkowska.
W 2018 roku na wypoczynek w kraju zdecydowała się ponad połowa rezerwujących wyjazdy na tym portalu. Latem oblężenie przeżywało Trójmiasto i nadmorskie miejscowości, mimo że w lipcu ceny noclegu były wyższe nawet o 75 procent niż rok wcześniej. W sierpniu ceny spadły, w niektórych miejscowościach o 30 procent, wciąż jednak były wyższe niż w 2017 roku. Turyści korzystali też z ciepłej jesieni i niższych posezonowych cen - średnio za wyjazd płacili wówczas nieco ponad tysiąc złotych.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas