Turyści chcą więcej atrakcji w hotelach

Po rekordowym roku hotele liczą zyski i planują inwestycje. Turystom sam nocleg już jednak nie wystarcza. Oczekują oni pełnego serwisu, dodatkowych atrakcji i rozrywek, a to skłoni hotelarzy do nawiązania współpracy z ośrodkami kultury, sportu i firmami turystycznymi - prognozuje portal Noclegi.pl

Publikacja: 11.01.2019 12:16

Turyści chcą więcej atrakcji w hotelach

Foto: Newseria Biznes

- Rok 2018 był dobry dla polskiej branży turystycznej. Zadecydowały o tym przede wszystkim wyjątkowo długa majówka, udane wakacje, szczególnie nad morzem, a także idealna pogoda poza sezonem - ocenia w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes kierownik ds. marketingu portalu Noclegi.pl Agnieszka Wirkowska.

W 2018 roku na wypoczynek w kraju zdecydowała się ponad połowa rezerwujących wyjazdy na tym portalu. Latem oblężenie przeżywało Trójmiasto i nadmorskie miejscowości, mimo że w lipcu ceny noclegu były wyższe nawet o 75 procent niż rok wcześniej. W sierpniu ceny spadły, w niektórych miejscowościach o 30 procent, wciąż jednak były wyższe niż w 2017 roku. Turyści korzystali też z ciepłej jesieni i niższych posezonowych cen - średnio za wyjazd płacili wówczas nieco ponad tysiąc złotych.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont