Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.11.2018 07:31 Publikacja: 07.11.2018 07:31
Foto: Materiały promocyjne
Reklama realizowana będzie przez pięć miesięcy, jej autorzy chcą dotrzeć ze swoim przekazem do najmłodszych turystów, którzy planują wybrać się pierwszy raz do jednego z tych dwóch miast. Kluczową informacją dla nich jest wiadomość, że podróż pociągiem z centrum jednego miasta do centrum drugiego trwa tylko 2 godziny i 15 minut.
Firma zajmująca się promocją Londynu, London & Partners, Paryskie Biuro do spraw Turystyki i Eurostar blisko ze sobą współpracowały, by stworzyć atrakcyjną ofertę dla odwiedzających. W kampanię włączyły się też linie lotnicze United Airlines, Marriott i Mastercard. Na jej potrzeby stworzona została nowa strona internetowa, na której znalazły się informacje o obu stolicach. Internauci mogą przeglądać propozycje z różnych kategorii, od kultury przez rozrywkę, poznać największe atrakcje, zejść z utartych ścieżek i dowiedzieć się o ofercie gastronomicznej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas