Reklama realizowana będzie przez pięć miesięcy, jej autorzy chcą dotrzeć ze swoim przekazem do najmłodszych turystów, którzy planują wybrać się pierwszy raz do jednego z tych dwóch miast. Kluczową informacją dla nich jest wiadomość, że podróż pociągiem z centrum jednego miasta do centrum drugiego trwa tylko 2 godziny i 15 minut.
Firma zajmująca się promocją Londynu, London & Partners, Paryskie Biuro do spraw Turystyki i Eurostar blisko ze sobą współpracowały, by stworzyć atrakcyjną ofertę dla odwiedzających. W kampanię włączyły się też linie lotnicze United Airlines, Marriott i Mastercard. Na jej potrzeby stworzona została nowa strona internetowa, na której znalazły się informacje o obu stolicach. Internauci mogą przeglądać propozycje z różnych kategorii, od kultury przez rozrywkę, poznać największe atrakcje, zejść z utartych ścieżek i dowiedzieć się o ofercie gastronomicznej.