Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.11.2018 07:31 Publikacja: 07.11.2018 07:31
Foto: Materiały promocyjne
Reklama realizowana będzie przez pięć miesięcy, jej autorzy chcą dotrzeć ze swoim przekazem do najmłodszych turystów, którzy planują wybrać się pierwszy raz do jednego z tych dwóch miast. Kluczową informacją dla nich jest wiadomość, że podróż pociągiem z centrum jednego miasta do centrum drugiego trwa tylko 2 godziny i 15 minut.
Firma zajmująca się promocją Londynu, London & Partners, Paryskie Biuro do spraw Turystyki i Eurostar blisko ze sobą współpracowały, by stworzyć atrakcyjną ofertę dla odwiedzających. W kampanię włączyły się też linie lotnicze United Airlines, Marriott i Mastercard. Na jej potrzeby stworzona została nowa strona internetowa, na której znalazły się informacje o obu stolicach. Internauci mogą przeglądać propozycje z różnych kategorii, od kultury przez rozrywkę, poznać największe atrakcje, zejść z utartych ścieżek i dowiedzieć się o ofercie gastronomicznej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas