Touroperator podsumował miniony rok obrotowy, który zakończył się wzrostem o około 16 procent zarówno po stronie przychodów, jak i liczby klientów. Zmiany na plus, liczone dwucyfrowo, dotyczyły sprzedaży w stacjonarnej i internetowej sieci dystrybucji - informuje Dietmar Gunz, prezes Grupy FTI. Łączny obrót wszystkich spółek należących do koncernu za okres od 1 listopada 2017 do 31 października 2018 roku wyniósł 3,6 miliarda euro.
Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się wakacje w Egipcie i w Turcji, w grupie dalekich krajów zwycięzcami były kraje Ameryki Południowej i Tajlandia. Także perspektywy na nadchodzący rok są dobre, a jak mówi dyrektor zarządzający Ralph Schiller, moda na wczesną rezerwację powróciła. Przychody z przedsprzedaży na sezon Zima 2018/2019 i Lato 2019 są większe od zeszłorocznych, a zmiany wyrażane są dwucyfrowo.