Aktualizacja: 23.10.2018 03:13 Publikacja: 23.10.2018 03:13
Foto: Filip Frydrykiewicz
Kevin Keogh, szef sprzedaży i marketingu w niemieckim biurze podróży DER Touristik, twierdzi, że dla agentów przychodzi czas hossy - donosi portal Travel Talk. - Jednocześnie jego zdaniem należy spodziewać się konsolidacji touroperatorów. - Co pięć, dziesięć lat relacje biznesowe w turystyce zmieniają się. Myślę, że teraz znów następuje zwrot w stronę zewnętrznej sieci sprzedaży – podkreśla. Siłą agentów są bliskie relacje z klientami, na które w przyszłości powinni jeszcze mocniej stawiać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas