Maciej Szpot: Nasz przepis na sukces to zając Bonifacy i ekskluzywne apartamenty na leśnej polanie

- Nie boję się o przyszłość, bo nasz koncept hotelu jest wyjątkowy, nie mamy więc konkurencji - mówi Maciej Szpot, właściciel podwarszawskiego hotelu Bonifacio. I planuje nową, tym razem pięciogwiazdkową inwestycję

Publikacja: 27.09.2018 08:53

Bonifacio ma prawie 70 procent obłożenia - mówi Maciej Szpot

Bonifacio ma prawie 70 procent obłożenia - mówi Maciej Szpot

Foto: archiwum prywatne

Maciej Szpot od 1992 roku prowadzi ze partnerem Łukaszem Adamowiczem biuro podróży BFC (skrót od Businessman Fun Club) specjalizujące się w wysyłaniu aktywnych rodzin na narty w Dolomity. Wyjazdy BFC charakteryzują się kompleksową organizacją – uczestnicy mają zapewnionych polskich instruktorów narciarstwa, zajęcia dla dzieci, kuchnię na wysokim poziomie, codzienny program apres ski. Duża część klientów to klubowicze. Firma ma tysiąc rodzin klubowych i około pięciu tysięcy klientów zimą.

Pozostało 97% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"