Cook: Nieważne gdzie, ważne w jakim hotelu

Hotele jako wakacyjne kierunki, rosnący popyt na luksusowe podróże rodzinne i łączenie obsługi przez internet ze stacjonarną - to trendy, na które zwraca uwagę Thomas Cook w wakacyjnym raporcie

Publikacja: 25.06.2018 02:04

Turyści chcą coraz więcej luksusu - to jeden z widocznych trendów

Turyści chcą coraz więcej luksusu - to jeden z widocznych trendów

Foto: Materiały promocyjne

Thomas Cook opublikował drugą edycję „Raportu wakacyjnego". Jego analitycy zauważyli, że rośnie trend określany mianem „staycation" (połączenie angielskich słów stay i vacation, oznaczające wakacje na miejscu). Okazuje się, że tak jak kiedyś klientom zależało na kraju czy regionie wakacyjnym, tak dziś coraz większą wagę przywiązują do hotelu, w którym spędzą wakacje. Te ostatnie same stają się więc celami podróży. To jeden z powodów, dla których Thomas Cook stawia na rozwój własnych marek hotelowych i dopasowanie ich do potrzeb różnych grup klientów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta