Aktualizacja: 25.06.2018 02:04 Publikacja: 25.06.2018 02:04
Turyści chcą coraz więcej luksusu - to jeden z widocznych trendów
Foto: Materiały promocyjne
Thomas Cook opublikował drugą edycję „Raportu wakacyjnego". Jego analitycy zauważyli, że rośnie trend określany mianem „staycation" (połączenie angielskich słów stay i vacation, oznaczające wakacje na miejscu). Okazuje się, że tak jak kiedyś klientom zależało na kraju czy regionie wakacyjnym, tak dziś coraz większą wagę przywiązują do hotelu, w którym spędzą wakacje. Te ostatnie same stają się więc celami podróży. To jeden z powodów, dla których Thomas Cook stawia na rozwój własnych marek hotelowych i dopasowanie ich do potrzeb różnych grup klientów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas