Cook: Nieważne gdzie, ważne w jakim hotelu

Hotele jako wakacyjne kierunki, rosnący popyt na luksusowe podróże rodzinne i łączenie obsługi przez internet ze stacjonarną - to trendy, na które zwraca uwagę Thomas Cook w wakacyjnym raporcie

Publikacja: 25.06.2018 02:04

Turyści chcą coraz więcej luksusu - to jeden z widocznych trendów

Turyści chcą coraz więcej luksusu - to jeden z widocznych trendów

Foto: Materiały promocyjne

Thomas Cook opublikował drugą edycję „Raportu wakacyjnego". Jego analitycy zauważyli, że rośnie trend określany mianem „staycation" (połączenie angielskich słów stay i vacation, oznaczające wakacje na miejscu). Okazuje się, że tak jak kiedyś klientom zależało na kraju czy regionie wakacyjnym, tak dziś coraz większą wagę przywiązują do hotelu, w którym spędzą wakacje. Te ostatnie same stają się więc celami podróży. To jeden z powodów, dla których Thomas Cook stawia na rozwój własnych marek hotelowych i dopasowanie ich do potrzeb różnych grup klientów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem