Wakacje.pl kupiły My Travel - dwaj najwięksi agenci turystyczni łączą siły

Wakacje.pl, należące do Wirtualna Polska Holding,kupiły sieć turystycznych agencji franczyzowych My Travel. Kwota inwestycji ma się zmieścić między 10 a 19 milionów złotych

Publikacja: 17.05.2018 16:21

- Zakup My Travel jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Wakacji.pl - wyjaśnia pr

- Zakup My Travel jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Wakacji.pl - wyjaśnia prezes Wakacji.pl Dariusz Górzny

Foto: materiały prasowe

Finalna kwota inwestycji będzie zależała od wyników finansowych spółki w 2018 roku i wyniesie nie mniej niż 10 milionów, ale nie więcej niż 19 milionów złotych. Pod marką My Travel działa 116 salonów sprzedaży. To pod względem liczby sklepów największa sieć  agencyjnej sprzedaży wycieczek w Polsce. Wakacje.pl dysponują 105 salonami.

Dodanie nowej marki w spółce wpłynie na efektywność dotarcia do klientów - czytamy w komunikacie Wakacji.pl. Salony My Travel rozmieszczone są w miejscach, w których sieć franczyzowa Wakacje.pl była reprezentowana w mniejszym stopniu. "My Travel to szczególnie silna marka w mniejszych miejscowościach, gdzie funkcjonowanie rozpoznawalnego multiagenta jest dużą wartością dodaną dla lokalnej społeczności, a jednocześnie pozwala osiągnąć rentowność franczyzobiorcom" - czytamy w komunikacie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"