TUI: Najważniejsze indywidualne podejście do klienta

Większa dbałość o indywidualne zadowolenie każdego klienta TUI to cel działu TUI Destination Experiences i jeden z trzech filarów, na których będzie opierać się rozwój koncernu

Publikacja: 24.04.2018 08:07

TUI: Najważniejsze indywidualne podejście do klienta

Foto: Bloomberg

Dział TUI Destination Experiences zajmuje się organizacją transferów, wycieczek i obsługą gości w wakacyjnych miejscach. – Przez cyfryzację naszej firmy i poszerzenie oferty produktowej chcemy, aby urlop naszych klientów był indywidualnym doświadczeniem. To podejście widoczne jest też w naszej nazwie – mówi dyrektor zarządzający TUI Destination Experiences David Schelp.

TUI Destination Experiences to obok hoteli i rejsów wycieczkowych jeden z głównych obszarów rozwoju całej grupy. Wszystkie trzy segmenty księgowane są w sprawozdaniach finansowych od pierwszego kwartału 2018 roku jako „Holiday Experiences". Zdaniem firmy, jeszcze większy nacisk na personalizację oferty to szansa na rozwój. Tylko w tym roku rozliczeniowym koncern szacuje, że dochody TUI Destination Experiences wzrosną o 15 procent. Pomóc ma wykorzystanie nowoczesnych narzędzi. Klient nie tylko otrzyma propozycje przygotowane specjalnie dla niego, ale może też w czasie swojego urlopu kontaktować się z TUI przez całą dobę przez aplikację TUI App, telefon, sms-y, czat lub stronę internetową gotui.com. W dalszym ciągu będzie mógł też porozmawiać z rezydentem. A ponieważ każdy kontakt zapisany zostanie w systemie informatycznym, w przyszłości jeszcze łatwiej będzie przygotować dla turysty spersonalizowaną ofertę do wykorzystania w czasie urlopu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"